Gå til innhold

God's Love in Pink


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Modig huseier som bekjenner seg offentlig til sin tro, og samtidig har guts til å male huset i de fargene!! Eller kanskje det er en dame som eier huset......?

;o)

 

Mvh,

Walter

 

P.S.: Jeg ser da vitterliges et hvit kors ute i hagen. Finnes det kristne i India (desto mere modig er dette)? Jeg trodde at det var hinduer, muslimer og sikher som var de store religionene der?

Lenke til kommentar

Hei, Roar.

 

Freske farger på huset, ja, men det liver opp ! :)

Her hjemme hadde det nok blitt naboklager ... .

Er det et hus fra kolonitiden, eller et relativt nytt hus ?

Hvilket lag av folket i India har råd til å bygge et slikt hus, - øvre middelklasse ?

Som vanlig greier du å få noe så prosaisk som et hus til å bli et blikkfang, - imponerende :)

 

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

Modig huseier som bekjenner seg offentlig til sin tro, og samtidig har guts til å male huset i de fargene!! Eller kanskje det er en dame som eier huset......?

;o)

 

Mvh,

Walter

 

P.S.: Jeg ser da vitterliges et hvit kors ute i hagen. Finnes det kristne i India (desto mere modig er dette)? Jeg trodde at det var hinduer, muslimer og sikher som var de store religionene der?

 

Goa var portugisisk fra 1510 til 1969 og alle religioner unntatt kristendom var forbudt.

Det finnes fortsatt mange kristne i Goa, men det er ikke som tidligere for mange har flyttet inn fra andre deler av India, både hinduer og muslimer. Stort antall muslimer kommer i sesongen fra Kashmir for å drive butikk. men de tjener nok ikke lenger så mye penger som før for folk bruker stort sett penger på mat og drikkevarer.

I sesongen kommer det folk fra hele India for å jobbe i hoteller og restauranter.

Ikke så vanlig med rosa hus, men ellers er jo alle regnbuens farger i bruk som jeg jo har presentert litt av tidligere.

Tror det får være nok om Goa i denne omgang.

 

Roar

Lenke til kommentar

Hei, Roar.

 

Freske farger på huset, ja, men det liver opp ! :)

Her hjemme hadde det nok blitt naboklager ... .

Er det et hus fra kolonitiden, eller et relativt nytt hus ?

Hvilket lag av folket i India har råd til å bygge et slikt hus, - øvre middelklasse ?

Som vanlig greier du å få noe så prosaisk som et hus til å bli et blikkfang, - imponerende :)

 

Vennlig hilsen

Albert.

 

Husk at mange jobber i utlandet, spesielt i gulfen og tjener en del penger og bygger gjerne på huset etter hvert - også rom for utleie under sesongen. Ofte bor man kummerlig i sesongen og leier ut også sin faste residens.

Tvilsomt om det gjelder dette huset som ligger litt utenfor allfarvei hvor turister slår seg ned.

 

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...