Gå til innhold

Hjelp!hva skjer?

mastro

Anbefalte innlegg

Hei alle datakyndige medmennesker ;)

Har hatt et problem med striper over skjermen på den nye pc'en min. Alt utstyr er nytt, og fikk nettopp byttet et radeon 9600pro kort som var herpa. Lurte på om noen vet hva dette er? Kan det være hovedkortet som er på noen måte ødelagt++? Eller andre komponenter...?

Tips? :shrug:

PS! Stripene forekommer i "startup'n" også....jeg vil ikke sende/bytte utstyr tilbake. Vil bruke pc'n nååå :grine:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei alle datakyndige medmennesker ;)

Har hatt et problem med striper over skjermen på den nye pc'en min. Alt utstyr er nytt, og fikk nettopp byttet et radeon 9600pro kort som var herpa. Lurte på om noen  vet hva dette er? Kan det  være hovedkortet som er på noen måte ødelagt++? Eller andre komponenter...?

Tips? :shrug:

PS! Stripene forekommer i "startup'n" også....jeg vil ikke sende/bytte utstyr tilbake. Vil bruke pc'n nååå :grine:

Er skjermen din også ny? Du sier stripene også forekommer under startup, da høres det ut for meg som om skjermen din har problemer (gamle skjermer kan ha det problemet f.eks.). Sjekk at alle kabler er skikkelig tilkoblet og at det ikke er noen brudd/knekk i kablene mellom skjerm og skjermkort. Forøvrig gjør som nevnt ovenfor, sjekk at skjermkortet for strøm.

Håper dette hjelper deg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...