Lasse Nessøe Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Det er veldig mye som er nytt. Og mye gammel funksjonalitet er blitt lettere å ta i bruk. Formler og funksjoner i Excel er for eksempel forenklet og lettere å lære. Word så er stiler blitt en smal sak å bruke. Du kan integrere video i powerpoint. Alternativer for innlimning. The list goes on. Så fra en så gammel Office versjon du har er det mye nytt. Jeg kan jo si at jeg foretrekker 2010 fremfor 2013. 2013 har nye ting det også men jeg liker ikke designet. Office 2011 for Mac er dessverre forferdelig i bruk. Du mangler også OneNote som er ett supert verktøy for sync av alle notatene man har Lenke til kommentar
Ribtinitus Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Akkurat ja. Nå skal det sies at jeg stort sett bare bruker Word, (kanskje Excel en svært sjelden gang i ny og ne). Hva mener du med at i "Word så er stiler blitt en smal sak å bruke."? Er det snakk om bold, italics, underlined, osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå