AfterGlow Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 «Office 16» skal være nært forestående, ifølge kilder.– Den neste Office-versjonen er rett rundt hjørnet Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Håper de får orden på Outlook, dagens versjon har vært ustabil for meg siden den ble lansert, både på Win7, Win8 og Win8.1. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Når kommer neste versjon til OS X da? Det er 6 år siden sist... Lenke til kommentar
atwater Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Når kommer neste versjon til OS X da? Det er 6 år siden sist... Ryktene tidligere i år sa at neste Office for OS X skulle komme i andre halvdel av 2014. Men ser ikke ut som at det stemte.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Outlook og Onenote er det som har størst forbedringspotensial i pakka synes jeg, håper de gjør litt med de. AtW 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Når kommer neste versjon til OS X da? Det er 6 år siden sist... Hæ? Det er da ikke 6 år siden 2011? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Så de kunne egentlig bare lansert den som en sørvispækk til Office 2013/365 altså.. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Når kommer neste versjon til OS X da? Det er 6 år siden sist... Hæ? Det er da ikke 6 år siden 2011? Å jo det er det! 1 Lenke til kommentar
Wilford Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Når kommer neste versjon til OS X da? Det er 6 år siden sist... Den skulle i følge Microsoft komme i siste kvartal 2014, altså nå. Men jeg tviler sterkt.... Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Håper de får orden på Outlook, dagens versjon har vært ustabil for meg siden den ble lansert, både på Win7, Win8 og Win8.1. Hvordan ustabil? Kan ikke si jeg kjenner meg igjen i hva du sier. 1 Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Håper det blir tilrettelagt bedre for touch. Litt irriterende å måtte bruke pennen for å få lett tilgang til enkelte funksjoner når jeg bruker Surface 3 uten tastatur. Særlig Excel føler jeg kan bli kranglete til tider. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Når kommer neste versjon til OS X da? Det er 6 år siden sist... Hæ? Det er da ikke 6 år siden 2011? My bad, det er 5 år siden Office 2011 kom ut. Lenke til kommentar
JanHrum Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Utfra beskrivelsen er det intet nytt bortsett fra en sort farge, hva er vitsen med å oppgradere... Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 My bad, det er 5 år siden Office 2011 kom ut. Det kom ut 26. oktober 2010, noe som etter min hoderegning blir rimelig nøyaktig 4 år akkurat i disse dager. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 My bad, det er 5 år siden Office 2011 kom ut. Det kom ut 26. oktober 2010, noe som etter min hoderegning blir rimelig nøyaktig 4 år akkurat i disse dager. Haha, jeg har virkelig ikke hodet mitt med meg i dag. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Haha, jeg har virkelig ikke hodet mitt med meg i dag. Sånn er det av og til. At det er for lenge er det dog ingen tvil om. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Håper de får orden på Outlook, dagens versjon har vært ustabil for meg siden den ble lansert, både på Win7, Win8 og Win8.1. Hvordan ustabil? Kan ikke si jeg kjenner meg igjen i hva du sier. Ofte hvis jeg skal søke etter mail eller starte en ny e-post, så fryser Outlook og må lukkes ned og åpnes igjen. Dette skjer veldig ofte, kan selvsagt være relatert til kommunikasjonen med webmail-serveren, men det er outlook det også. Uansett fryktelig irriterende, og dette har skjedd selv etter formatteringer... EDIT: Også på to forskjellige maskiner, en Dell og en Samsung. Endret 22. oktober 2014 av HulkHaugen Lenke til kommentar
Ribtinitus Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Jeg bruker fortsatt Office XP, og ser ingen grunn til å oppgradere. Faktisk synes jeg "forbedringene" i nyere versjoner er mer til frustrasjon enn hjelp. Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg bruker fortsatt Office XP, og ser ingen grunn til å oppgradere. Faktisk synes jeg "forbedringene" i nyere versjoner er mer til frustrasjon enn hjelp. Da burde du delta på ett kurs for å lære om forbedringene. For de er mange og på ingen måte til frustrasjon. Jeg underviser mye i bruker av Office 2010/2013 og at disse programversjonene er de beste i rekken er ikke jeg i tvil om. Jeg håper de kommer med en Office pakke til OSX som er bedre. 1 Lenke til kommentar
Ribtinitus Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg bruker fortsatt Office XP, og ser ingen grunn til å oppgradere. Faktisk synes jeg "forbedringene" i nyere versjoner er mer til frustrasjon enn hjelp. Da burde du delta på ett kurs for å lære om forbedringene. For de er mange og på ingen måte til frustrasjon. Jeg underviser mye i bruker av Office 2010/2013 og at disse programversjonene er de beste i rekken er ikke jeg i tvil om. Jeg håper de kommer med en Office pakke til OSX som er bedre. Så ikke dette svaret før nå, men kan du kort si noe om hva jeg går glipp av med å holde meg til Office XP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå