Or|0N Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg lurer på hvilke minnebrikker som klokker best og kjører lavest timings av disse: Corsair TWINX PC3200LL OCZ Dual PLATINUM PC3200 OCZ EL PC3200 (kjøpe 2x512 siden disse ikke selges i dual-kit fra MPX) OCZ Dual EL PC3500 hvilke brikker anbefales. og hvor langt når man typisk med disse (i dual og single-channel)? Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Lurer faktisk litt på det samme... Lenke til kommentar
yodarcc Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 se http://www.overklokking.no/annet/ddr_roundup/index.html Lenke til kommentar
Or|0N Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 joda, sjekka den roundup'en, men der er det snakk om Corsair XMS4000 på et P4-system, ikke 3200LL på et AMD-system (som jeg har) OCZ3500 gjør det jo ganske bra der da.. sjekka også overklokking.no's test av corsair 3200LL, men der kom den bare til 216mhz (432ddr), og det er jo ikke så imponerende egentlig.. det står til og med "Dårlige overklokkingsegenskaper" under konklusjon! og det er stikk i strid med alt jeg har hørt om disse brikkene. Altså: noen som kan sjekke første post i denne tråden og fortelle meg erfaringer/kunnskap om de aktuelle minnebrikkene? takknemlig for det. Lenke til kommentar
Or|0N Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 jeg skal snart sende mail til MPX og si hvilke minnebrikker jeg vil ha fra dem. Kult om noen kommer med tips om hva jeg skal velge innen den tid.. kom gjerne med eksempler på hvor mange mhz brikkene kan presses utfra erfaring og tester. (Se første post i tråden for å se hvilke brikker det er snakk om) Jeg bruker NF7-S 2.0 og AthlonXP 2500+. forhåndstakk for alle gode innspill! Lenke til kommentar
formann Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 joda, sjekka den roundup'en, men der er det snakk om Corsair XMS4000 på et P4-system, ikke 3200LL på et AMD-system (som jeg har) OCZ3500 gjør det jo ganske bra der da.. sjekka også overklokking.no's test av corsair 3200LL, men der kom den bare til 216mhz (432ddr), og det er jo ikke så imponerende egentlig.. det står til og med "Dårlige overklokkingsegenskaper" under konklusjon! og det er stikk i strid med alt jeg har hørt om disse brikkene. Altså: noen som kan sjekke første post i denne tråden og fortelle meg erfaringer/kunnskap om de aktuelle minnebrikkene? takknemlig for det. Ikke alle som vet hvordan man skal teste rambrikker vet du.. det kunne lønt seg å fått en overklokker til å gjøre dette, men sånt vil ikke ledelsen høre på. Begge brikkene er like gode i mine øyne.. jeg tror nok du vil bli meget fornøyd uansett hvem du velger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå