Tryminator Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hei. Skal ha meg ny ssd og er usikker på hvilke jeg skal velge... Hvilke er best av crucial mx100 og samsung 840 evo? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 crucial mx100 er vel billigere, og per dags dato ikke har hatt problemer med ytelsen faller med tiden. Så det er klart beste kjøpet per dags dato. 2 Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Har MX100 noen funksjoner/ programmer som ikke samsungen har? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hei. Skal ha meg ny ssd og er usikker på hvilke jeg skal velge... Hvilke er best av crucial mx100 og samsung 840 evo? Crucial MX100, ingen tvil. Den har mest trolig bedre levetid også. Ytelsen er vel litt under (256 GB-versjonen ihvertfall), men det har ingenting å si! "Alle" SSD-er har såpass god ytelse at det er ikke viktig å se etter, med mindre man ser etter dyrere SSD-er for krevende bruk. Og på toppen av alt så er MX100 mye billigere! Det er ikke grunn til å diskutere dette mer en gang, ta MX100. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 Da har jeg bestilt.... Hva er den letteste måten å overføre Windows og programmer på? Og hva bør jeg overføre? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Du kan eventuelt bruke: Paragon Migrate OS to SSD 4.0 Nå spørs det om MX100 følger med programvare, slik som Samsung Data Migration Software. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå