Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vennene mine sier han er kontrollfreak


Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på snart 16 og vennene mine sier kjæresten min er kontrollfreak, jeg skjønner ikke hvorfor de sier det. Jeg gir alt for han!

 

Det er egentli bare småting han kontrollere med meg og det er at jeg ikke får kle meg pent og ikke bruke sminke når jeg går ut med venner og sånt.

 

Og alt han har sagt bortsett fra det er "det kommer flere krav i fremtida som er nødvendig for at vi skal være et evig par", det er alt han har sagt bortsett fra de andre kravene han har lagt frem.

 

Ja og så har han bedt meg slutte på skolen også men det klarte jeg å få snakket han bort fra men jeg er så uenig med vennene mine som sier at han kontrollerer meg. Jeg synes jeg har god kontroll og de kravene han har er ikke så gærne.

 

Hva synes dere? Er dere enige med meg eller vennene mine?



Anonymous poster hash: 8a8ca...1cc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kontrollfreak. No doubt about it.

 

Om du vil kle deg pent eller bruke sminke når du går uten han skal ikke han bry seg med. Om du så går naken, så har ikke han noe med det. Det er ditt valg. Misliker han det så får han ta stilling om han vil være i forhold med deg eller ikke.

 

Det er jo selvsagt lov å si hva man mener, men å si "disse kravene skal du følge" er ikke ok.

 

Venninnene dine har rett. Ikke la deg blinde av følelsene for denne kontrollfreaken. Det er sikkert en god kar ellers (jeg kjenner han ikke), men han må isåfall slutte å være så kontrollerende.

 

 

Noe passende hadde faktisk vært å sagt "jeg har et krav om at du ikke skal være så kontrollerende, det er nødvendig for at vi skal være et evig par".

 

Du må få være deg selv, ta egne valg og leve ditt liv. Ikke en gang foreldrene dine kan bestemme sånn over deg.

 

 

 

Høres litt ut som troll?

Sorry to say it!

Jeg liker å følge regelen om ta sikte for at det er serriøst. Da kommer de ærlige først - istedenfor at man uheldigvis dømmer uskyldige som troll. Endret av AdNauseam
  • Liker 2
Lenke til kommentar

I want a girl who will laugh for no one else
When I'm away she puts her makeup on the shelf
When I'm away she never leaves the house
I want a girl who laughs for no one else

 

"Bare småting" - som at jeg må gjøre meg mindre attraktiv når han ikke er i nærheten...

 

Kom deg bort fra denne mannen. Hadde du vært fra India eller et annet tullete land, hadde det vært overhengende fare for at din kjære var en av dem som kaster syre på kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette høres ikke bra ut. Om fyren er like ung som deg selv, er det fortsatt håp, avhengig av hans reaksjon når du sier at dette ikke fungerer for deg. Den dagen han forsøker å skremme deg til å gjøre som han sier, er det bare å løpe så fort du kan. For alt jeg vet er han ikke en dårlig fyr, har bare litt dårlige griller i hodet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ei jente på snart 16 og vennene mine sier kjæresten min er kontrollfreak, jeg skjønner ikke hvorfor de sier det. Jeg gir alt for han!

 

Det er egentli bare småting han kontrollere med meg og det er at jeg ikke får kle meg pent og ikke bruke sminke når jeg går ut med venner og sånt.

 

Og alt han har sagt bortsett fra det er "det kommer flere krav i fremtida som er nødvendig for at vi skal være et evig par", det er alt han har sagt bortsett fra de andre kravene han har lagt frem.

 

Ja og så har han bedt meg slutte på skolen også men det klarte jeg å få snakket han bort fra men jeg er så uenig med vennene mine som sier at han kontrollerer meg. Jeg synes jeg har god kontroll og de kravene han har er ikke så gærne.

 

Hva synes dere? Er dere enige med meg eller vennene mine?

 

 

Anonymous poster hash: 8a8ca...1cc

Jo, kravene hans er helt ville.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vedder at han er i midte til slutten av 20-årene. Minst.

samtidig tipper jeg hun bor minst 350km fra en by med innbyggertall størrre enn 70 000

 

edit: jeg korrigerer, innbyggertall større enn 13000

 

Det å i det hele tatt foreslå at du ikke skal gå på skole er helt sinnsykt! han er en ordentlig søppelperson, kom deg vekk.

Endret av Henrik2k
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg liker egentli å bli kontrollert litt. En gang da vi var på butikken og handlet litt lørdagskos og da vi kom ut i bilen så sa han til meg "Du så på mannen bak disken" og så sa jeg "Nei det gjorde jeg ikke hvorfor tar du sånne bagateller opp" og så sier han "Du visste at dette måtte komme, du kjenner spillereglene svært godt"



Anonymous poster hash: 8a8ca...1cc
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tommel til NIrD.

 

 

Jeg liker egentli å bli kontrollert litt. En gang da vi var på butikken og handlet litt lørdagskos og da vi kom ut i bilen så sa han til meg "Du så på mannen bak disken" og så sa jeg "Nei det gjorde jeg ikke hvorfor tar du sånne bagateller opp" og så sier han "Du visste at dette måtte komme, du kjenner spillereglene svært godt"

 

 

Anonymous poster hash: 8a8ca...1cc

Hvis dette ikke er trolling så finner jeg det veldig interessant hvordan du kan bli blindet på denne måten. Jeg tror du forveksler det å bli kontrollert som trygghet.

 

Hender det at han blir sint eller fysisk?

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Tror vi stenger denne tråden jeg , at dette er en anonym bruker som stadig vekk kommer med "nye poeng" for å ildne opp diskusjonen taler for seg selv.

Er det nå sånn at dette er en bruker som ønsker virkelig å prate om dette så kan vedkommende sende meg en PM med en registrert bruker så vil jeg gjenopprette tråden , inntil da blir den stengt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...