AppleDrops Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Vet ikke om dette er riktig forum å poste i, men det var det nærmeste jeg kom mitt problem.. Her om dagen fiska jeg fram min gamle HTC Wildfire, og fant ut at det hadde vært kjekt å se hva som lå på den av bilder og sånt. Da jeg skrudde den på viste det seg at jeg en gang i tiden hadde valgt å beskytte den med en kodelås, i dette tilfellet tall-lås og ikke mønster som kanskje var aller mest vanlig på Androidenheter på den tiden. Denne koden husker jeg ikke, og etter utallige forsøk blir jeg ikke gitt noen mulighet for å logge på med google account eller svare på sikkerhetsspørsmål. Har prøvd å plugge den i pc'en, men da får jeg ikke åpnet enheten. Vil aller helst ikke resette den til fabrikkinnstillinger da hele poenget med å få åpnet den er å se hva som ligger på den av gamle minner. Er det noen som har peiling på hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Torstein132 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Ta ut batteriet, vent noen sekunder og sett inn batteriet. Trykk og hold VOLUM NED-knappen og trykk deretter kort på POWER knappen. Vent på at skjermbildet med de tre Android-bildene vises, og slipp deretter VOLUM NED-knappen. Trykk på VOLUM NED for å velge FABRIKKTILBAKESTILLING , og trykk deretter på-knappen. Advarsel: Du mister alle data og bilder! Hilsen Torstein! Edit: Leste ikke teksten din godt nok, du ønsker ikke å fabrikkinnstille den. Jeg kan nok ikke hjelpe deg mer, du får eventuelt ta kontakt med HTC kundeservice, jeg ser ingen andre løsninger enn å si farvel til bildene dine dessverre Endret 22. oktober 2014 av Torstein Vikse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå