Ni kon Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 har akkurat sett: The Italian Job for 10 gang, og benytter derfor denne sjansen til å tipse dere om at den må skaffes!! Trailer Dette er sykt bra folkens. Skal ikke avsløre noe av handlingen , men tipser om at dere bør se på ekstramaterialet også. Det er ting i filmen du garantert tror er filmtriks, men ta en titt på ekstramaterialet!! Så liker du biler og vakre damer + meget bra skuespillere og action, så er dette er en film av de virklig store og bør stå i samlinga Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Sett denne... Synst og det er en toppers film. Dem finnes midlertidig ikke i samlingen min enda da men. (Så den hos en venn) Digga mini cooper'ne... hehe... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 The Italian Job er ganske bra film. En film som uten tvil fortjente en plass i DVD samlingen min. Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jepp, det var en konge film. Men hvilken scene er det man tror er filmtriks???? Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg så originalen en gang for lenge siden, og akter å se nyinnspillingen før eller senere. Mamma har forresten en Mini, produsert av Austin. Jeg klør i fingrene etter å få sette istand den. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 *laste ned CTP DVDR som backup * Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Jepp, det var en konge film. Men hvilken scene er det man tror er filmtriks???? helikopterscenen Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jepp, det var en konge film. Men hvilken scene er det man tror er filmtriks???? helikopterscenen Ja. Den er jo helt syk! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Filmen så jo lovende ut da jeg så trailer,men hadde ikke penger til å se filmen,men da jeg endelig hadde penger så gikk ikke filmen på kino noe mer :grine: Det samma var med T3 også.Men jeg skal iallefall kjøpe meg den når den kommer ut på dvd Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg hadde veldig lyst til å se denne filmen og bestemte meg for å kjøpe den på Play.com. Etter en uke ligger den i postkassen min og da oppdager jeg at det er 60-tals versjonen jeg har bestilt... Men den er meget bra den og :-) *Huske å se nøyere på beskrivelsen neste gang jeg handler på nettet* mvh dacourt Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Er det noen som nylig har sett både den gamle og nye versjonen ? Lurer litt på hvilken som er best (og nei, det betyr ikke hvilken som har mest action ) Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Får se den ikveld, etter all den posetive omtalen deres! Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Italian Job er skambra =) "The Real Napster" Hehe Har ikke fått anskaffan på DVD enda men det skal gjøres i næreste fremtid. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Originalen er evig mye bedre. Remaken holder liksom ikke samme kvalitetsnivå. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hva faen er det med bumping av eldgamle tråder for tiden? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Når tråden uansett er her så må eg si denne filmen overasket meg positivt. Såg den på TV2 i fjor ein gang, koste meg maksimalt eg altså. Dog har eg enda ikkje kjøpt den på DVD Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Haha, synes det er like komisk hver gang en gammelgammel tråd blir bumpet :!: Men men, en bra film, så absolutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå