Gutt13 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hei, jeg målte peniser min en kveld etter og å sett i noen blader het til peniser min ble erekt. Da jeg målte den kom jeg opp i 13 cm, er dette ok for en som netopp har kommet inn i puberteten?? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Det er vel omtrent gjennomsnittlig. Lenke til kommentar
Djn Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg tror moby_duck har rett - og husk at det er såpass varierende når man begynner å vokse (og hvor lenge det blir fordelt over) at det er vanskelig å sammenligne før du er, uhm, utvokst. Som vil ta noen år. Lenke til kommentar
Gutt13 Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 Slutter penis og vokse i tjueårene (24)? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Du har fortsatt noen år til, så ikke stress med det. Jeg er ingen lege, men den slutter vel å vokse lenge før det. Men de som har mer enn peiling får si noe eksakt. Endret 21. oktober 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hei, jeg målte peniser min en kveld etter og å sett i noen blader het til peniser min ble erekt. Da jeg målte den kom jeg opp i 13 cm, er dette ok for en som netopp har kommet inn i puberteten?? Dette bør du jo ta opp på skolen! Skolen bør ikke bare få holde på med tull og tøys, men også svare elevene på det de faktisk lurer på. Ta dette opp i naturfag eller en matte-time. Samfunnet bruker milliarder av kroner på å lønne folk til å svare på slike spørsmål. Sett dem i arbeid! Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hei, jeg målte peniser min en kveld etter og å sett i noen blader het til peniser min ble erekt. Da jeg målte den kom jeg opp i 13 cm, er dette ok for en som netopp har kommet inn i puberteten?? Du har svart i denne tråden også. Er du så usikker: Hvor stor er din penis? Ærlige svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg