hojohansen Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Har fulgt manualen til homeplugen men får ikke kontakt med den. Trenger hjelp.. Type D-Link DHP-W311AV Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Står de langt fra hverandre? For å teste, koble dem til stikkontakter på samme kurs. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 Skal teste snart, den som er lengst borte er ikke koblet til noe nettverk. Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Skal teste snart, den som er lengst borte er ikke koblet til noe nettverk. Det må den jo om du skal få kontakt med noe... Homepluggen i seg selv konverterer bare et signal fra ethernet til noe som kan føres over strømnettet, og motsatt vei. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Ringte til d-link, det viser seg at den er defekt.. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Ok, nå har jeg kjøpt en annen, og den fungerer perfekt. Problemet er at den ikke har wifi ut.. finnes det en løsning for å koble til noe som både har porter ut, samt kan forsterke wifi'en jeg har i huset? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Enkleste er vel en trådløs ruter satt opp som AP (tilgangspunkt). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Dersom du bare skal forlenge WiFi er det bedre med en extender: http://www.dinside.no/930883/bedre-traadlos-dekning-vi-har-testet-tre-losninger , finnes mange typer. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 Nei, skal ikke bare forlenge wifi, men det er en av ønskene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Hva er de andre ønskene da? Mange homeplugs har også ethernet-utgang, så du kan koble en PC eller ev. AP direkte til denne. Jeg har både homeplugs og wifi-extender hjemme, men bruker nå kun extenderen, da homeplug ga dårlig ytelse der jeg brukte dem (pga at kontaktene ikke var på samme strømkurs). Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 Har en extender jeg også, men den sluttet plutselig å virke. Skal prøve en ny d-link homeplug med wifi ut i kveld.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå