Kyrre S. Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Husk en HDD også. Du fyller fort opp 500GB (men du kan jo alltids slenge den inn senere også). Trenger du å spare inn noen kroner holder det som sagt med 8 GB minne for gaming. Lenke til kommentar
probin Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2014 Husk en HDD også. Du fyller fort opp 500GB (men du kan jo alltids slenge den inn senere også). Trenger du å spare inn noen kroner holder det som sagt med 8 GB minne for gaming. Har penger nok, men venter uansett litt med en ekstra harddisk. Forrige pcen jeg hadde brykte jeg aldri opp mer enn 500gig(iallefall etter jeg sluttet med nedlasting) Kan heller putte pengene i ekstra minne, selvom 8 GB holder til mitt bruk. Lenke til kommentar
probin Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 Husk en HDD også. Du fyller fort opp 500GB (men du kan jo alltids slenge den inn senere også). Trenger du å spare inn noen kroner holder det som sagt med 8 GB minne for gaming. Hallo igjen!. vil bare si takk for all råd osv! veeeeeldig fornøyd med PC-en(bruker den nå faktisk! ) Har symbolskt risset inn Kyrre S på kabinettet før jeg trykket bestilt, slo fornuftigheten inn å sa at jeg ikke skulle ha den rog swift, og heller gå for AOC 144hzen med et stk 970. litt overkill med 18 gb ram og litt for lite plass(kanskje?) men, det er heldigvis enkelt å fikse i framtiden. bestilte en identisk PC til min kamerat faktisk eneste som er litt kjedelig. tror det er bittelitt coil whine på PSU :O. kameraten min har iallefall ikke den samme lyden. men den er heldigvis knapt hørbart med dørene på ---- uansett! sitter nå fornøyd i min nye leilighet med stooor 4k tv og et stk fantastisk PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå