?ANDMIK? Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Pigeons Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Her blir det alt for mye tilfeldig klipping av fugl for min smak. Ikke mindre enn 6 duer har blitt begrenset av kantene. Her tror jeg du hadde tjent en del p å zoome ut og være litt kritisk til hvor bildekantene havner. Man kan godt klippe et element med bilderammen, men da bør man ha en idè bak det. Ellers synes jeg idèen er god og vinklingen original... Lenke til kommentar
?ANDMIK? Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 Her blir det alt for mye tilfeldig klipping av fugl for min smak. Ikke mindre enn 6 duer har blitt begrenset av kantene. Her tror jeg du hadde tjent en del p å zoome ut og være litt kritisk til hvor bildekantene havner. Man kan godt klippe et element med bilderammen, men da bør man ha en idè bak det. Ellers synes jeg idèen er god og vinklingen original... Takker for tilbakemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg