Gå til innhold

NYTT Leisure Suit Larry Spill !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen av dere har kanskje ikke fått med dere siste nytt. Det nye Larry spillet er nå bannlyst i Australia på grunn av høy fokus på sex:

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=248906

LOL... Ja sex, DET er farlig det... men ble DOOM3 stoppet? :p

Ja! Store grønne monstre som ikke eksisterer, de er farlige de! :p

 

Neida, bare tuller med deg, synes det er ganske fjernt å bannlyse et spill fordi det er for mye sex-fokus det, når du kan gå på på en helt vanlig video-leie butikk og leie en porr-film helt lovlig... (Så lenge du er over 18 da)

 

Men hadde du lest hele artikkelen ville du sett dette:

De har også gjort det forbudt å selge spillet «Manhunt» i Australia, et spill som karakteriseres som usedvanlig voldelig av både spillentusiaster og uteforstående.
Endret av ehs5
Lenke til kommentar
har spillt alle larry spilla som har kommet ut :p

utrolig bra spill det siste. men det tok kun 5timer å gå igjennom det første gang. syns det kunne våre mye mer avansert.. slik som i gode gamle dager. da man satt i EVIGHETER for å finne ut hvor man måtte gå og hva å skrive :p (slik som 1en)

hehe ja, som f.eks "Jeg har en sixpack, en kondom, en tannpirker.. Hvordan skal jeg få meg et nyp med disse?!?!"

Lenke til kommentar
Noen av dere har kanskje ikke fått med dere siste nytt. Det nye Larry spillet er nå bannlyst i Australia på grunn av høy fokus på sex:

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=248906

LOL... Ja sex, DET er farlig det... men ble DOOM3 stoppet? :p

Ja! Store grønne monstre som ikke eksisterer, de er farlige de! :p

 

Neida, bare tuller med deg, synes det er ganske fjernt å bannlyse et spill fordi det er for mye sex-fokus det, når du kan gå på på en helt vanlig video-leie butikk og leie en porr-film helt lovlig... (Så lenge du er over 18 da)

 

Men hadde du lest hele artikkelen ville du sett dette:

De har også gjort det forbudt å selge spillet «Manhunt» i Australia, et spill som karakteriseres som usedvanlig voldelig av både spillentusiaster og uteforstående.

Leste ikke artikkelen da... :p

Lenke til kommentar

Spilte nyeste Larry for et par dager siden, syns det var dårlige greier, helt klart ikke noe jeg kommer til å bruke tid på. Ligner ikke lenger så mye på gamle Larry bortsett fra at fokuset på sex fremdeles er der, du har ikke engang muligheten til å velge hva du vil si under en samtale, velge spørsmål eller svar som for eksempel i Monkey Island 4, isteden styrer du et lite sæd-rumpetroll i et minispill, gjør du det bra går samtalen din vei og du vinner "samtalen", eller minispillet da.

 

Trasige greier...

Lenke til kommentar
Noen som vet hva Magna Cum Laude betyr??

Dette er Larry, så det er bare å tenke koffert.

 

Magna, som i magnum, stort/mye

Cum, hvis du ikke veit, er du ikke gammel nok

Laude, betyr vel egentlig laud på norsk, men uttales omtrent som load.

 

Mao. får vi betydningen: Stor cum load

Var faktisk dette jeg resonerte meg fram til også, men ville bare dobbeltsjekke :)

Lenke til kommentar

Gjorde meg ferdig med dette spillet for en liten stund siden. Det som er morsomt med det er humoren, dialogene kan være relativt morsommere av og til, men selve gameplayet er veldig repetivt, består av forskjellige "mini-games" osv. Den gode gamle puzzle-løsningen fra tidligere larry spill er borte, og jeg har prøvd dem alle. Absolutt ingen klassiker, men man kan slå igjen en time eller to.

Lenke til kommentar
Gjorde meg ferdig med dette spillet for en liten stund siden. Det som er morsomt med det er humoren, dialogene kan være relativt morsommere av og til, men selve gameplayet er veldig repetivt, består av forskjellige "mini-games" osv. Den gode gamle puzzle-løsningen fra tidligere larry spill er borte, og jeg har prøvd dem alle. Absolutt ingen klassiker, men man kan slå igjen en time eller to.

Wtf? Har det kommet ut?

Lenke til kommentar
Gjorde meg ferdig med dette spillet for en liten stund siden. Det som er morsomt med det er humoren, dialogene kan være relativt morsommere av og til, men selve gameplayet er veldig repetivt, består av forskjellige "mini-games" osv. Den gode gamle puzzle-løsningen fra tidligere larry spill er borte, og jeg har prøvd dem alle. Absolutt ingen klassiker, men man kan slå igjen en time eller to.

Wtf? Har det kommet ut?

Som ulovelig kopi på nettet værtfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...