Okdokk Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Da har jeg fått melding om styrkedisponering, ingen andre i troppen min har fått det enda. Hva vil dette egentlig si for meg som person? Lenke til kommentar
Unquale Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Da har jeg fått melding om styrkedisponering, ingen andre i troppen min har fått det enda. Hva vil dette egentlig si for meg som person? Tja, er jo bare å lese det som står der? Fikk akkurat samme i posten i går. Ved krise/krig/konflikt er det en sjanse for at du blir kalt inn dit du tjenestegjorde. Dette er i en periode på tre år. Det er først etter disse tre årene at du kan bli kalt inn til HV og da er du ikke lenger disponibel for styrken du tjenestegjorde i. Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 Skjønner! Bare at jeg var den eneste i troppen jeg tenkte på da. Lenke til kommentar
Unquale Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Alle får det etterhvert. Eneste grunnen til at man ikke eventuelt får det er på grunn av helsemessige årsaker som man har meldt inn til VPV. Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Skjønner! Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå