Gå til innhold

Rollespill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med de spillene du nevner, så virker det som du har en eldre PC, og da er vel ikke NWN og Morrowind spillene man burde nevne.

 

BG 1 og 2 som kjører den velkjente Infinity grafikk motoren er bra. Andre spill fra Infinity som du burde prøve er jo IceWind dale 1 og 2, og Lionhart som snart kommer. Et annet spill som passer low-end PCer bra er Warlords BattleCry 2, som er en blanding av RTS og RPG. Hvem andre... hmm.... Prince of Qin (hvis det har kommet ut) skal visst støtte multiplayer for over 200 stk på battle.net,

Lenke til kommentar
Hvis du har en gammel pc kjøp Fallout 1 og 2. Tidenes rollespill sammen med baldursgate2. Har du en alright pc kjøp morrowind eller temple of elemental evil. Konge spill! Og selfølgelig, Knights of the old republic når det kommer.

Ennå ikke funnet noen rollsespill som fenger meg like mye som som FallOut serien. Men smak og behag!

Ellers er Devine Devinity og Planscape Tourment to helt exeptionelle RPG :yes:

Lenke til kommentar
Siden det virker som du liker slike rollespill, bør du absolutt se på Baldur's Gate-spillene. Icewind Dale er også hett for deg vil jeg tro, siden du likte Diablo. Icewind Dale er som en kryssning mellom Diablo (mye slåssing) og Baldur's Gate (middels mye historie).

Jeg er stor fan av Diablo....som dere har kansje fått med dere :mrgreen:,

og jeg likte icewind Dale veldig godt....Det er å anbefale.....

Lenke til kommentar

Baldur`s Gate serien: Tung på handling, omfattende slossing. Ikke noe for den utålmodige. 2d.

 

Icewind Dale serien: Litt enklere handlig, i praksis ganske likt som Baldur`s Gate. 2d.

 

Diablo serien: Hack & slash, enkel handlig og enkel slossing. 2d.

 

Neverwinter Nights: Middels handlig, morsom slossing. 3d.

 

Morrowind: Stort. Enormt. Ble for "seigt" for min del. 3d.

 

 

Min favoritt av disse er helt klart Baldur`s Gate serien. Massiv handlig, fantastiske karakterer og det er ikke minst STORT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...