rrhan Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hei Jeg bestilte meg Easycap fra ebay for en stund siden. Bruker den til å recorde spill med Nintendo 64, wii, Ique etc... Easycapen virker ekte etter å ha sammenlignet med andre, kom også i en ordentlig pakke. Problemet er at jeg får den ikke til å fungere fulgte med cd med driver, og har prøvd å laste ned alle slags easycap drivere fra nettet, fulgt en masse youtube videoer, men windows 7 skjønner ikke hva denne enheten er. Når jeg går inn på enhetsbehandling så står det bare "Unknown device". Jeg har fulgt alle prosedyrer med å starte om pc, avinstallere en driver før jeg installerer en ny, men uansett hva jeg gjør - "Unknown device". Når jeg prøver å oppdatere driveren inne på enhetsbehandling, og legger inn adressen hvor driveren ligger, får jeg bare beskjed om at den beste driveren er allerede installert. Jeg har til og med prøvd å reinstallere windows (kjøpte ssd), men ingen forskjell. Så dette er mitt siste håp, Noen som har en løsning?? Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg har også EasyCap. Lenge siden, men trur jeg måtte kjøre programmet på en XP maskin. Uansett dårlig kvalitet og vanskelig å bruke ;-( Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Fikk min til å fungere fint på windows 8, og kvaliteten var ikke noe å si på. Nå brukte jeg min til å ta opp VHS dog. Sprett lokket på den å se hvilken chip det er i din, så googler du etter drivere. Er mange typer der ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå