Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjør dere når dere finner noen attraktiv?

Anbefalte innlegg

Bro, fin den!

Tok bussen på lørdag og satt ovenfor ei pen dame, fireseter - seksjonen der. Var noen folk som absolutt skulle snakke høyt og mase rett forsiden av oss, så jeg la inn en syrlig kommentar som hun lo av. Vi begynte å prate og vips, nå er vi på "flørtende-snaps" - stadiet :p

Var det dama eller bussen som var fire-seters?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer jo og veldig an på. Å bare være pen hjelper lite, ei som potensielt kan være heit blir fort helt uinteressant hvis hun ikke er fun to flirt with og har liksom det glimtet i øyet og vettet som må til for å faktisk være digg. Ikke at jeg sier at hun må ha en PhD, men snakker generelt sjarm, sensualitet, og er med på flørten osv. Kan liksom godt se ut som en 10er, men hvis hun ikke forstår flørting, går det raskt fra "he-hey!" til "buh-bai!" for min del.

En sekser blir fort mye mer interessant enn en nier hvis niern er komplett blank idiot og sekseren er kul, flirty, sjarmerende og sensuell.

Så steg 1 er å finne ut hvordan hun faktisk er, for å se om det er verdt det eller ikke.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Jeg er helt enig med deg, men:

En sekser blir fort mye mer interessant enn en nier hvis niern er komplett blank idiot og sekseren er kul, flirty, sjarmerende og sensuell.

For meg er dette bare dårlig gjort, man er ikke "sekser" eller "nier", det føles som om kvinner var gjenstander når man snakker slik... men det er blitt så vanlig at vi engang ikke legger merke til det når vi bruker slike uttrykk

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tja kommer vel an på definisjon. Det er en enkel måte å beskrive rent "hvis du ser tre bilder av jenta, og må sette henne på en skala der og da, hvor ender hun". Din tier er såklart ikke nødvendigvis min tier, osv. Er en personlig skala, slik jeg ser det. Ikke en objektiv skala.

Lenke til kommentar

Tja kommer vel mer an på hva sender mener, ikke mottakers tolkning? Forstår at det kan sees slik du nevner, men er ment litt annerledes.

Man setter uansett folk på skala. Du vurderer jo dine nære som viktigere enn ukjente. Det er jo bare slik vi funker.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Tja kommer vel mer an på hva sender mener, ikke mottakers tolkning? Forstår at det kan sees slik du nevner, men er ment litt annerledes.

Man setter uansett folk på skala. Du vurderer jo dine nære som viktigere enn ukjente. Det er jo bare slik vi funker.

:thumbup:

Men jeg vil legge til at jeg vurderer mitt forhold til noen som et nært eller ikke så nært, viktig eller ikke så viktig osv. ikke at jeg vurderer dem som viktige eller uviktige.

Men jeg er sikker på at du ikke mente det negativt eller noe, og du høres jo snill ut :) så beklager dersom jeg var for offensiv :)

Lenke til kommentar

Aldri flørtet noe særlig i mitt liv, har kjæreste, men er uansett uvant, men liker å få smil/blikk som bekreftelse. Er uansett veldig usikker, men alltid hørt jeg er utrolig kjekk osvosv.

Har i det siste begynt å ha øyekontakt litt lengre med de jentene jeg synes er fine. Gjør selvfølgelig ikke noe med det, men får som regel et lengre blikk eller et smil tilbake, så antar det er bra. "Buster" også veldig mange jenter i å se på meg hvis jeg snur meg eller ser på dem. Enten så betyr det jeg ser så teit ut at de bare må se eller det motsatte. :w00t:

Anonymous poster hash: ea0ba...cc5
Lenke til kommentar

Har vært i et forhold lenge så det har liksom liten hensikt å "legge inn aksjer", men det er jo klart man ser mye pent rundt omkring som man kanskje kunne hatt lyst til å gi et kompliment for å lyse opp dagen deres litt.

Når jeg leser artikler som dette tenker jeg forresten at det kanskje er like greit at jeg nøyer meg med å kikke:

http://www.dagbladet.no/2014/10/29/nyheter/trakasserin/trakassering/sjikane/sosialt_eksperiment/35977355/

Trakassering eller ikke? Kanskje noe av det? Døm selv. Personlig synes jeg det i større grad er snakk om at folk må lære seg å ta imot komplimenter.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...