sinder18 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hva kan eg slå av her uten att datamaskinen får problemer under oppstart eller noe, vill ikke slå av noe som datamaskinen trenger. så hva av dette kan eg slå av? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 -Usikker på alle intel-øverste, pleier som regel å la være på- Delayed launcher, hva starter den? (bla lengre til høyre ved å dra på den horisontale tingen nederst) Adobe update startup utility steam client bootstraper (om steam ikke skal starte automatisk...) skype (du kan starte skype selv, tar også unødvendige ressurser når den bar står å går...) SBV Er jo flere ting nedover også... Anyhow, om maskinen er treig er det kanskje på tide å renske opp i vifte® og rett og slett tanke / reinstallere maskinen. Lenke til kommentar
sinder18 Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 -Usikker på alle intel-øverste, pleier som regel å la være på- Delayed launcher, hva starter den? (bla lengre til høyre ved å dra på den horisontale tingen nederst) Adobe update startup utility steam client bootstraper (om steam ikke skal starte automatisk...) skype (du kan starte skype selv, tar også unødvendige ressurser når den bar står å går...) SBV Er jo flere ting nedover også... Anyhow, om maskinen er treig er det kanskje på tide å renske opp i vifte® og rett og slett tanke / reinstallere maskinen. Ja det som er nedover er allede slått av, det er spill og sånt som eg vet hva er, men det som er på bilde utnom skype og steam vet eg ikke helt hva er. Maskinen blev bygget for ca 10 måneder siden fra bunn, så den er ikke treig, er bare under oppstart att den bruker litt tid ibland, så tenkte det kanske var noe i msconfig under oppstart som gjorde att den er treig i oppstart ibland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå