Gå til innhold

Hva kan eg slå av i Msconfig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

• -Usikker på alle intel-øverste, pleier som regel å la være på-
  • Delayed launcher, hva starter den? (bla lengre til høyre ved å dra på den horisontale tingen nederst)
  • Adobe update startup utility
  • steam client bootstraper (om steam ikke skal starte automatisk...)
  • skype (du kan starte skype selv, tar også unødvendige ressurser når den bar står å går...)
  • SBV

Er jo flere ting nedover også...

Anyhow, om maskinen er treig er det kanskje på tide å renske opp i vifte® og rett og slett tanke / reinstallere maskinen.

Lenke til kommentar

• -Usikker på alle intel-øverste, pleier som regel å la være på-
  • Delayed launcher, hva starter den? (bla lengre til høyre ved å dra på den horisontale tingen nederst)
  • Adobe update startup utility
  • steam client bootstraper (om steam ikke skal starte automatisk...)
  • skype (du kan starte skype selv, tar også unødvendige ressurser når den bar står å går...)
  • SBV

Er jo flere ting nedover også...

Anyhow, om maskinen er treig er det kanskje på tide å renske opp i vifte® og rett og slett tanke / reinstallere maskinen.

Ja det som er nedover er allede slått av, det er spill og sånt som eg vet hva er, men det som er på bilde utnom skype og steam vet eg ikke helt hva er.

Maskinen blev bygget for ca 10 måneder siden fra bunn, så den er ikke treig, er bare under oppstart att den bruker litt tid ibland, så tenkte det kanske var noe i msconfig under oppstart som gjorde att den er treig i oppstart ibland.

o6y242.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...