igxx Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Var veldig uheldig å søle litt brus på pulten, og noe kom på pcen, dessverre :/ Pcen fungerer, problemet er at Realtek HD Audio Manager, spammer meldinger, som går over alle andre vinduer, og forteller at en ny enhet er blitt koblet til? Noe som er kjempe iritertede når man skal se på stream, eller bare gjør noe som helst.. Hva kan jeg gjøre? Har et slikt kabinett Plutselig blir også høyttalerne koblet av :S og blir borte til at jeg sier at de er front høyttalere! Hjelp! ;S EDIT: er det noen måter å rense mic og lyd koblingen uten å ødelegge ? Endret 21. oktober 2014 av igxx Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Slå av PC'en! edit: Du har fått brus inn i kabinettet på steder der det ikke hører hjemme. Slå av og trekk ut strømledningen. Deretter åpner du kabinettet og - hvis du kan - tar av fronten. Dette må tørkes. Hvis det var sukkerfri brus kan det hende tørking er nok, men "seig Cola" må du kanskje fjerne med vann og Q-tips eller lignende. (Jeg vil ikke anbefale at du skyller panelet under springen...) Frontpanelet er koblet til hovedkortet med flere ledninger. Vær sikker på at du klarer å koble det riktig sammen igjen dersom du kobler fra panelet. Du vil sannsynligvis komme lettere til dersom du gjør det. Bruk tørkepapir, bomullspinner og hårtørrer, og vær sikker på at alt er tørt ført du kobler det sammen igjen og slå på PC'en. Endret 21. oktober 2014 av nebrewfoz Lenke til kommentar
igxx Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 Slå av PC'en! edit: Du har fått brus inn i kabinettet på steder der det ikke hører hjemme. Slå av og trekk ut strømledningen. Deretter åpner du kabinettet og - hvis du kan - tar av fronten. Dette må tørkes. Hvis det var sukkerfri brus kan det hende tørking er nok, men "seig Cola" må du kanskje fjerne med vann og Q-tips eller lignende. (Jeg vil ikke anbefale at du skyller panelet under springen...) Frontpanelet er koblet til hovedkortet med flere ledninger. Vær sikker på at du klarer å koble det riktig sammen igjen dersom du kobler fra panelet. Du vil sannsynligvis komme lettere til dersom du gjør det. Bruk tørkepapir, bomullspinner og hårtørrer, og vær sikker på at alt er tørt ført du kobler det sammen igjen og slå på PC'en. Hey, tror ikke det er kommet så veldig mye inni i selve pcen, kun inn i lyd inngangen og mic, så er det noen måte å rense den uten å ødelegge den? det kom hovedsakelig på forsiden og på det som er foran viftene, så har vasket det bort Lenke til kommentar
igxx Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Problemet er forsvunnet, også håper jeg at det ikke ble noen skader på pcen ellers ;S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå