RBW Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Lavere priser og alle får premium-tilgang.Spotify med eget familie-abonnement Lenke til kommentar
EmilHen Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Altså det blir dyrere enn å dele på en konto, som fungerer fint med offline spillelister. Nei takk Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Godt initiativ men syns nå 50 kr i mnd var litt stiv pris i fellesskap. Ville heller setter pakker 99 kr for 2, 150 for 4 + 30 kr per ekstra familiemedlem eller noe slik. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Støtter den, Rudde. Prisen for to personer burde egentlig være den samme som i dag, da det gjør Spotify litt mer attraktivt for kunder vil jeg regne med. Ikke tror jeg Spotify vil oppleve noe tapt inntekt eller se på det som noen "reduksjon" i prisen av at du basically betaler det samme for 2 personer som du i dag betaler for 1 for jeg regner med at de fleste husholdninger med to personer uansett deler på en enkelt konto uansett, og det å ta betalt 50 kr ekstra for andremann tror jeg de færreste gidder da de fleste klarer å komme seg rundt problematikken med deling av en konto og bruk av offlinelister osv.. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Bruker Google Music jeg, og er fornøyd! Kan hørre på mange enheter samtidig,designet på appen ser også bedre ut, og man har som valg å legge inn egen musikk Eneste minuset er ingen desktop applikasjon, og mangel på utvidelser som f.eks tekst.. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Har vært to brukere på min konto i lang tid nå. Det holder jo at den ene er offline.... Ser ikke problemet, jeg. Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Convenience is King! Vi har to abonnement fordi ingen av oss gidder å planlegge hvilke spillelister vi ønsker ha tilgjengelig, og vi bruker radio-funksjonaliteten. Vi sparer 50,-/mnd på dette. K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå