Gå til innhold

Z600 eller E700 eller noe annet?

jolly

Anbefalte innlegg

:nice:

ble litt 3310/3330 effekt ja *grin*

men jaja... t610 er en god telefon men den har noen store svakheter, minnet og skjermen....

ønsker du deg noe nytt "idag" så er nok e700 et meget sterk alternativ når d gjelder klapp.... z600 kommer sansynlighvis å få samme efekt som t610, uheldighvis men e700 er jo bedre en z600 men kanskje ikke alle som er villig å bla opp tusenlappen kanskje siden de har en liten kunnskapsbrist også :shrug:

har aldri sett at det har stått hvor mye minne t610 har, verken i plakater/broshyrer, på SE.no og i butikken...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har bare prøvd E710 og Z600, men antar E700 er ganske lik E710.

Ville definitivt valgt E700. Mye penere, mindre og er bedre å bruke.

hmm, e700 er den samme mob'en så vidt jeg vet...

den eneste forskjellen er vist at e710 har blitz/lys og litt mindre utvendig skjerm av den grunn....

ps. vet du at e700 kommer siden i flere farger?

Lenke til kommentar
:nice:
enig i det ja... :yes:
men hvorfor i h****** er ikke vodafone i norge... skulle vært tøft med alle de mobilene :nice: særlig Sharp *grin*

synd at siemens ikke har noen i "klapptelefon m/fargeskjerm og kamera" klassen... cl50 er litt kjip for å si det sånn,over 1 år siden den ble lansert....
Lenke til kommentar
v600 og e700 er relativt like, største forskjellen er nok at v600 har bt og pop3...

men v600 kommer sikkert ikke til norge før desember/januar/februar.. i beste fall....

da bør du heller kjøpe 6230!

Kanskje jeg skal spare 1500 spenn og kjøpe Nokia 6610 enn så lenge? Synes liksom alle kameratelefonene er så halvveis enda?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...