Gå til innhold

Z600 eller E700 eller noe annet?


jolly

Anbefalte innlegg

Jeg har mistet min SL55 og trenger ny telefon fort - helst i går! Problemet er bare at det er mange nye telefoner på vei i disse dager. Hvis jeg holder ut en uke eller to kan jeg kanskje velge mellom bla. Z600 og E700.

 

Jeg begynner å se på disse - og andre alternativer slår det meg at alle telefoner virker så store! Hvilken telefon er minst, hvor små er de i forhold til f.eks. T610 (som jeg synes er for stor)?

 

Er også interessert i andre alternativer til ny telefon og alle slags synspunkter. Hadde vært litt kjipt å kjøpe en ny SL55 også - selv om tanken har slått meg...

 

Så er det bare å holde ut med en gammel 3110 eller noe imens...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke E700 ser så pen ut... og som sagt - alt blir stort i forhold til SL55. Men spesifikasjonene på E700 ser i alle fall ut til å være bedre enn på Z600.

 

Hvordan er menysystem, og SMS-skriving etc. på E700? Orker ikke vende meg til enda en produsent sitt system etter Panasonic/SonyEricsson/Siemens. Jeg likte min T68, men for en som skriver 500 SMS pr. mnd. var den alt for treg! T610 er bedre men...

 

Jeg har nå lånt en gammel Nokia 3210. Jeg har aldri hatt Nokia før - men er sjokkert over hvor bra menysystemet er på denne, og ikke minst hvor responsiv den er ved SMS-skriving! Vurderer Nokia STERKT! Men igjen - finner ingen som er noe i nærheten av så små og stilige som min gamle SL55. Argh!

 

Hva med en 6610 i påvente av den perfekte kameramobil? Koster ikke skjorta heller...

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke E700 ser så pen ut... og som sagt - alt blir stort i forhold til SL55. Men spesifikasjonene på E700 ser i alle fall ut til å være bedre enn på Z600.

hmm....... du kan alvorlig talt ikke kalle z600 for pen da... mye større og tyngre og verre...

Se z600 har kun 1.5 mb med minne imens e700 har 9mb... en real forskjell altså...

husk at e700 har 2 fargeskjermer men uansett så "drar" den mindre strøm en z600 dvs. lengre batteritid... det eneste som er å utsett på e700 må være mangelen på bluetooth men det er jo opp til deg om du trenger bluetooth eller ikke...

dette fotoet burde ikke etterlate noen tvil...

02.jpg

denne viser litt hvordan selve finnishen ser ut.. bedre på e700 spør du meg..

01.jpg

mitt råd: kjøp samsung mer minne,bedre skjermer, mindre,lettere, rettog slett bare bedre.... skal kjøpe meg den jeg og... *grin*

Lenke til kommentar
Du glemmer at E700 ikke støtter POP3, crap, og å lage en ny tlf uten bt......??????

Ellers så er jeg helt enig i at E700 ser myyyyye penere ut, men det teller lite når den har mye mindre å tillby.

Hold smella på`rei gutt!

E700 er lekker! Hadde kjøpt den hvis jeg ikke bestemte meg for å kjøpe 6600.

Lenke til kommentar
Du glemmer at E700 ikke støtter POP3, crap, og å lage en ny tlf uten bt......??????

Ellers så er jeg helt enig i at E700 ser myyyyye penere ut, men det teller lite når den har mye mindre å tillby.

Hold smella på`rei gutt!

E700 er lekker! Hadde kjøpt den hvis jeg ikke bestemte meg for å kjøpe 6600.

Ikke talom, synes jo også E700 er lekker

Lenke til kommentar
v600 og e700 er relativt like, største forskjellen er nok at v600 har bt og pop3...

men v600 kommer sikkert ikke til norge før desember/januar/februar.. i beste fall....

da bør du heller kjøpe 6230!

Er nåkk enig i det, har jo T610 i dag og har hatt det siden første dag den ble tillgjengelig i Norge. Mitt problem er at jeg alltid har lyst på noe nytt og når alle kids går rundt med samme tlf som meg, føler jeg at jeg må bytte :grine: :grine:

 

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...