kjellst Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Stille hav. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Herlig lys og farger. Her kommer den lange lukkertiden til sin rett. Det noe lysere halvmånefeltet gjør seg så absolutt. Hvis du scroller opp og dekker til alt det blå oppe så vil du se et fantastisk panoramaformat også. Hvorvidt du velger å ta med så vidt ei lita stripe blått eller om du velger å kutte så øverkanten blir ren oransje kan kanskje blir hipp som happ eller vice versa. Se det gjerne litt subjektivt fra min side da jeg har stor sans for panoramaformater. Roar 1 Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 Takk for tilbakemelding, kan nok bli bra om en kutter litt også, men noko blått må det være,. etter min mening. Har forøvrig brukt Bigstopper filter fra Lee. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Naturens perfekte fargekombinasjon... Helt lekkert!! Nydelige kontraster - og - nei - det var vel bare tommelen opp det her... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg