Nymooo Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hei! skal feire arrangement, det vil komme rundt 50-70 stk så jeg foretrekker å ha vakter over 20 år. noen som har vet av et billig vaktselskap eller har noen andre ideer? (trondheim) Lenke til kommentar
K N Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Sikkert noen bekjente som vet om noen som kan være intr i å være vakter? Eller er ikke det tillatt? Lenke til kommentar
Nymooo Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2014 Sikkert noen bekjente som vet om noen som kan være intr i å være vakter? Eller er ikke det tillatt? de må være over 20 år... fant et vaktselskap som skal ha 1000 kroner per vakt, å jeg må ha 2 vakter + 2 stk som tar inngangspenger Lenke til kommentar
Woods Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Sikkert noen bekjente som vet om noen som kan være intr i å være vakter? Eller er ikke det tillatt? de må være over 20 år... fant et vaktselskap som skal ha 1000 kroner per vakt, å jeg må ha 2 vakter + 2 stk som tar inngangspenger 2000 for vakter en hel kveld høres vel ikke galt ut? Du må nok hyre noe svart om du skal billigere enn det... og vakthold er vel ikke noe poeng å være gjerrig på. Lenke til kommentar
Nymooo Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 sant så sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå