mobilen.no Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Neste generasjon av Android er like mye for TV som for mobiler.Android 5.0 er klar for TV Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Tror dette blir spennende! Håper vi får se en totaloverhaling av GUI. Begynner å bli veldig lei av stock Android... Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Tror dette blir spennende! Håper vi får se en totaloverhaling av GUI. Begynner å bli veldig lei av stock Android... Jeg vil tro GUI-et blir så likt som mulig telefonversjonen, ettersom et av poengene er å gjøre GUI'et konsistent på tvers av platformene. Det finnes allerede en drøss bilder av det nye GUI'et ute, siden det har vært mulig å laste ned en betaversjon av Android L i lengre tid. 2 Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hva er HVEC? Trenger jeg HVEC? Er det mulig å legge til støtte for HVEC med en patch? Er det mange filmer/serier jeg ikke kan se uten HVEC? Lenke til kommentar
hrvojek Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Dette blir den nye tv revolusjon. Det blir det nestenstore. Tror google har gjort hjemmeleksa si her. Lenke til kommentar
Just_in_case_666 Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Man får jo allerede dette med Android mini PC i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg