Gå til innhold

Selfie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Dette ble veldig bra:-)Likte versjonen med bakgrunn best, da den passet til lyset og strukturen på motivet. Fin lyssetning og kompen sitter som et skudd. Stilen du har på bildet kler det veldig bra og s/hv er jo et must (for oss som har s/hv hangen..)

Modig gjort og veldig godt gjennomført. Tar ikke sjansen på slikt selv, av hensyn til andre brukere:-)

Lenke til kommentar

Dette ble veldig bra:-)Likte versjonen med bakgrunn best, da den passet til lyset og strukturen på motivet. Fin lyssetning og kompen sitter som et skudd. Stilen du har på bildet kler det veldig bra og s/hv er jo et must (for oss som har s/hv hangen..)

Modig gjort og veldig godt gjennomført. Tar ikke sjansen på slikt selv, av hensyn til andre brukere:-)

Takker Pentaxen,

Jeg må ærlig innrømme at jeg sleit litt med å legge ut dette bildet :) Men pytt, man må jo bare våge.

Takker for veldig god tilbakemelding - føler meg litt lettere nå :)

mvh

Jan

Lenke til kommentar

Detaljrike med karakter begge to og ser at du i likhet med hva jeg forsøker å få til når jeg en sjelden gang forsøker meg på portrett - nemlig å legge ene siden i skygge.

Jeg foretrekke nok V2 som du kaller klassisk.

med lyset bak hodet skaper det en slags avslutningsskygge langs kanten av hodet til høyre (ansiktets venstre side).

Kan jo selvfølgelig bli litt subjektivt når jeg velger V2. Men jeg dømmer så visst ikke V1 nord og ned heller selv om jeg synes avslutningen på ansiktet blir litt vel markert med nevnte skyggelinje.

Men når nå alt dette er sagt så er jo heller ikke portrett min sterke side - hvis jeg da har noen sterk side?

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...