Jan Høydal Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Selfie Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Dette ble veldig bra:-)Likte versjonen med bakgrunn best, da den passet til lyset og strukturen på motivet. Fin lyssetning og kompen sitter som et skudd. Stilen du har på bildet kler det veldig bra og s/hv er jo et must (for oss som har s/hv hangen..) Modig gjort og veldig godt gjennomført. Tar ikke sjansen på slikt selv, av hensyn til andre brukere:-) Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 Dette ble veldig bra:-)Likte versjonen med bakgrunn best, da den passet til lyset og strukturen på motivet. Fin lyssetning og kompen sitter som et skudd. Stilen du har på bildet kler det veldig bra og s/hv er jo et must (for oss som har s/hv hangen..) Modig gjort og veldig godt gjennomført. Tar ikke sjansen på slikt selv, av hensyn til andre brukere:-) Takker Pentaxen, Jeg må ærlig innrømme at jeg sleit litt med å legge ut dette bildet Men pytt, man må jo bare våge. Takker for veldig god tilbakemelding - føler meg litt lettere nå mvh Jan Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Helt klart V1. Realt og tøfft! Utrolig stilig bakgrunn. What's beauty??? Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 Helt klart V1. Realt og tøfft! Utrolig stilig bakgrunn. What's beauty??? Tusen takk Gro, Tenkte det ikke passet med blomster i bakgrunnen her Beauty - jo, jeg ser den mvh Jan Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Detaljrike med karakter begge to og ser at du i likhet med hva jeg forsøker å få til når jeg en sjelden gang forsøker meg på portrett - nemlig å legge ene siden i skygge. Jeg foretrekke nok V2 som du kaller klassisk. med lyset bak hodet skaper det en slags avslutningsskygge langs kanten av hodet til høyre (ansiktets venstre side). Kan jo selvfølgelig bli litt subjektivt når jeg velger V2. Men jeg dømmer så visst ikke V1 nord og ned heller selv om jeg synes avslutningen på ansiktet blir litt vel markert med nevnte skyggelinje. Men når nå alt dette er sagt så er jo heller ikke portrett min sterke side - hvis jeg da har noen sterk side? Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Helt topp dette Jan! Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg liker nok versjon1 best ja da det har en ekstra dimensjon. Et flott portrett som du har lyktes godt med både som modell og fotograf, Jan ! Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 Takker så mye Roar, Tove og Birger. Var spent på om jeg fikk det til for å være helt ærlig - så dette tyder jo bra mvh Jan Lenke til kommentar
nutini Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 V1 for meg. Teknisk bra,lyssettingen er fin og den grove strukturen i bildet kler deg Arvid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg