Session^^ Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) http://www.prisjakt.no/category.php?m=s189330797&o=produkt_pris_inkmoms Philips 50PFT4319 Panasonic Viera TX-50AW304 LG 50LB561V Alle er LED tv'er. (Ja, jeg vet at ingen er skikkelig gode, men prisen er jo ikke vond). Endret 21. oktober 2014 av Session^^ Lenke til kommentar
luckylight Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg har to slike Panasonic tv'er - og jeg er i alle fall fornøyd med de (spesielt med tanke på prisen). Jeg bruker den ene med Riks-tv innebygget kortmottaker på den ene, og den har god og rask respons. Den andre er koblet via HDMI til en souround-receiver, så den skrur jeg bare av og på. Det ser ut som om spesifikasjonene er nokså like for de tre tv'ene, så jeg tror ikke du vil se særlig stor forskjell på bildekvaliteten. Med tanke på tilkoblinger har begge 2 HDMI innganger. Du kan jo ta en sjekk på de andre inngangene, dersom du ønsker å benytte flere innganger. Kanskje det er ulikheter her? Jeg har også en billig LG 47", som er ca ett år gammelt. Den fungerer også helt greit, så jeg kan ikke sette det ene merket foran det andre. Du kan jo for eksempel også se på vekt og utseende, om du vil ha en tung TV (som kanskje er mer solid bygget) eller en lett TV som er enklere å henge opp på veggen. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Så kjapt igjennom modellene og fikk også best inntrykk av Panasonicen og LGen. Tror nok alle er rimelig jevngode, men den eneste måten å være helt sikker er å teste alle 3 side om side. Når jeg kjøper noe pleier jeg å futureproofe og tenke litt framover hva produktet skal dekke av behov så langt det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Ville gått for Panasonic! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå