Prosessoren Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har et "MSI KT4V-L Hovedkort for Socket A", og en "AMD Xp2400+" Prosessor. Når jeg kjøpe hovedkortet fikk jeg med en driver cd med programmet "Pc Alert 4". Idle tenpraturen ifølge "Pc alert 4" i WindowsXP er 54 garder. Men nå jeg går inn i Bois, sier "Pc Healt statusen" at temperaturen på CPU er 50grader Hva er riktig ? (temp på 50garder i bois, stiger ikke selv om jeg venter en god stund) Lenke til kommentar
dominus Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 så små variasjoner er fint lite å bry seg med. cpu lasten er minimal i bios. korrekt er sjelden noen av de to men de gir deg en indikasjon på hvor høy tempen er pc alert funker det med mindre du ønsker å bruke andre temp sensorer som er i handelen.. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Bruk Prime95 får å sjekke tempen under "Full-Load" Lenke til kommentar
Domino Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 man har gjerne ikke serlig stor load når man er i bios Lenke til kommentar
Je Right Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Vil bare gi det ett godt råd Med pc Alert er det ett programm som heter Cooler XP og hvis du starter det hver gang pcen din startes så blir den kaldere. Bare så du hvet det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå