War Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Ikke populært å hate, bare ikke ville betale for gammel hardware,låste standarder og merkenavnet. Hadde apple kommet med ny hardware, andriod-lignende os og priset seg likt konkurrentene hadde jeg kanskje kjøpt den jeg. 2 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Snip..... Jeg har forsøkt å spørre andre, uten å få noe svar jeg blir særlig klok av. Kanskje du kunne fortelle meg hvorfor du bruker så mye tid og "energi" på å diskutere et firma og dets produkter og tjenester som du tydeligvis er helt uinteressert i å kjøpe? Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 ... Hadde apple kommet med ny hardware, andriod-lignende os og priset seg likt konkurrentene hadde jeg kanskje kjøpt den jeg. Hvorfor i all verden skulle de det? Du har jo allerede produkter som er sånn du beskriver fra Android-produsentene... Lenke til kommentar
Woods Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 ... Hadde apple kommet med ny hardware, andriod-lignende os og priset seg likt konkurrentene hadde jeg kanskje kjøpt den jeg. Hvorfor i all verden skulle de det? Du har jo allerede produkter som er sånn du beskriver fra Android-produsentene... Det lureste er nok å gi opp, rogkas. Noen gang hørt "Don't feed the trolls?". Det er noen mennesker som ikke forstår behov, forståelse og respekt for hvilke valg folk foretar seg. Det finnes folk som blir forbanna ovenfor naboen som kjøpte BMW foran Audi. Jeg har aldri betalt for gammel hardware, og jeg kan heller ikke se hvorfor min Samsung S3 er noe særlig mer åpen enn min 5S. Jeg har dog flere muligheter på min S3, men det var som regel noe jeg aldri benyttet meg noe særlig av. "War" beskriver mer eller mindre enn Android. Det er dette som passer han, som er forsåvidt veldig bra. Ingenting er bedre enn å finne noe man virkelig liker. Man kan dog spørre seg hvorfor man bestandig møter såkalte "Android gutta" på Apple tråder. Er ikke ofte jeg møter Apple folk når jeg leser og deltar i Android fora - og det er nettopp dette skillet som er interessant. 1 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Sikkert like greit å gi seg ja...men det er litt interessant å vite hvorfor Android-brukere er så interessert i Apple... Jeg aner ikke hva som foregår i Android-trådene. Jeg har ikke produkter med det systemet, så da er det heller ikke så aktuelt å følge med på. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Det var ment som denne satt på spissen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg