hdlarsen Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Stemning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg digger moody kirkegårdsbilder Synes dette ble spennende på sin spesielle måte med bi-color effekt og nordlys. Personlig synes jeg det lyse korset til venstre stjeler vel mye oppmerksomhet. Foreslår enten fjerning, eller skifte av farge mot f.eks den brune valøren som i steinen til høyre? mvh Jan Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Et spesielt bilde, og flott på mange måter. Men synes at selve forgrunnen er vel rød, hadde vært interessant å sett en mer kjølig hvitbalanse der. Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 Tusen takk for kommentarer. Jeg har brukt en lighter for å få til litt lys i forgrunnen. Derfor det varme rødlige lyset. Har flere versoner med kaldt lys også, men jeg likte dette best. Mvh Harald Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hmm, kunne kanskje ha blitt bedre hvis lyskilden var i bildet som ei forklaring på hvorfor det er så rødt. Hatt ei minnelykt eller noe sånt stående fremme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg