Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Bjørk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hei, Alec. Du "varter " ofte opp med nye programmer og teknikker, - mange av dem helt ukjente for meg. Etter dette bildet å dømme, vil jeg tro at originalen er av god kvalitet, og du har gitt det en spennende "omgang", men hvordan / med hva ? Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hei, Alec. Du "varter " ofte opp med nye programmer og teknikker, - mange av dem helt ukjente for meg. Etter dette bildet å dømme, vil jeg tro at originalen er av god kvalitet, og du har gitt det en spennende "omgang", men hvordan / med hva ? Vennlig hilsen Albert. Hei Albert ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Programmene og teknikkene har jeg også benyttet før. Det er Picture effects app i kameraet og deretter DxO Filmpack . Dessverre så fungerer appen i kameraet kun med jpeg så det bildet er originalen. Kanskje det finnes et program som kan gjøre det i etterarbeidsprosessen , da kan man beholde en ubehandlet original. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Spennende effekt! Savner nesten en liten tusseladd i denne eventyrskogen din ;-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Spennende effekt! Savner nesten en liten tusseladd i denne eventyrskogen din ;-) Hei Gro ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Ja kanskje det hadde gjort seg , men da bildet ble tatt så jeg verken folk eller fe. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg