Nymooo Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Hei til alle! i familien min så plages vi alle med at toalettpapiret er feil vei. har dere samme problemet? xD hva foretrekker du? 1 eller 2? Jeg foretrekker 1... Endret 20. oktober 2014 av Nymooo Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 1. for svarte svingende!!! Jeg blir krakilsk når jeg ser rullen henge feil vei Er faktisk så galt at jeg snur den selv om jeg er på besøk Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Blir gal når noen henger den opp feil vei,det ender bare opp med at det blir en lang remse når jeg prøver å rive papiret med mindre jeg holder igjen med den andre hånda,når den er riktig vei kan man tross alt rive med ei hånd. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 1. for svarte svingende!!! Jeg blir krakilsk når jeg ser rullen henge feil vei Er faktisk så galt at jeg snur den selv om jeg er på besøk Enig! Gjør faktisk det samme rett som det er Lenke til kommentar
War Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Ut, ellers ødelegger man veggen bak med negler over tid. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 3: Har bedre ting å bry meg om. Har dessuten ikke dorull-holder, kun løse ruller. 4 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Nummer 1, definitivt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Dette har blitt tatt opp her inne mange ganger opp gjennom årene, og alltid ender det med #1. Ut fra veggen. Det er det eneste logiske, og derfor det eneste korrekte. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Orker ikke styret med å faktisk henge opp dassrullene. De står derfor på høykant på kanten av vasken. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Finnes en lang og utfyllende artikkel om problemet på Wikipedia (engelsk), med statistikker på hva folk foretrekker. Statistikkene er hentet på mange forskjellige tidspunkt, av forskjellige folk og myntet på forskjellige grupper av samfunnet. http://en.wikipedia.org/wiki/Toilet_paper_orientation Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Det første alternativet er vel det beste.. Lenke til kommentar
hean Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Tenk hvor mye bakterier man setter igjen på bakveggen hvis dopapiret henger inntil veggen.... upraktisk er det også. De som ikke vil henge den utover burde bli sjekket for alvorlige sykdommer... lurer på om noen seriøse forskere har forsket på om hvordan man henger dorullen har en sammenheng med noen alvorlige sykdommer. Blir litt samme ting som høyre og venstrehendte... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Det er sånn her i verden at man bare kan ha en av to ting: Å være et sunt, fornuftig og oppegående menneske eller å ha dopapiret hengende med løsenden inn mot veggen. I vår familie har vi heldigvis alltid brukt dorullholdere med rivekant, da ser selv den største fjomp hvilken vei som er riktig. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Det er et annet moment for å velge alt. 1 også. Det er ofte fine mønstre på toalettpapiret, det synes ikke hvis man henger det inn mot veggen . Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Huff, husker en kamerat som studerte i USA fortalte: Han hadde en vertsfamilie der denne problemstillingen ofte hadde blitt heftig "debattert". En morgen etter de vanlige 5 minuttene med krangling med bedre halvdel som hadde byttet rull, eller snudd den som var, hadde vedkommende litt forsinket på vei til jobb blitt overkjørt og drept mer eller mindre i egen oppkjørsel. Forholdet til denne problemstillingen ble visst litt anstrengt etterpå. "Hadde vi bare latt være å krangle den dagen..." Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Huff, husker en kamerat som studerte i USA fortalte: Han hadde en vertsfamilie der denne problemstillingen ofte hadde blitt heftig "debattert". En morgen etter de vanlige 5 minuttene med krangling med bedre halvdel som hadde byttet rull, eller snudd den som var, hadde vedkommende litt forsinket på vei til jobb blitt overkjørt og drept mer eller mindre i egen oppkjørsel. Forholdet til denne problemstillingen ble visst litt anstrengt etterpå. "Hadde vi bare latt være å krangle den dagen..." Utrolig..... Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 3: Har bedre ting å bry meg om. Har dessuten ikke dorull-holder, kun løse ruller. Men ikke bedre ting å bry deg om, enn at du brydde deg om å kommentere det likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå