AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Da jeg tok dama bakfra her en dag så kom det en orm ut rompa på henne, men jeg turte ikke fortelle henne det, den spratt inn igjen like fort som den kom ut. Med det første trodde jeg bare det var noe hvite tråder av noe slag, kanskje noe rester fra trusa, men nei, det var faktisk en orm. Bør jeg fortelle henne det? Anonymous poster hash: 18249...b01 4 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 La oss anta at dette ikke er et troll... og i så fall er mitt råd at ja, det er nok noe du burde si ifra om. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Viss vi antar at TS ikke troller:Det kan være en bendelorm?http://no.wikipedia.org/wiki/Bendelormer Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 Ja jeg må få fortalt henne det, men det skal ikke bli min oppgave. Jeg tror det kan ødelegge litt av selvfølelsen hennes om hun skal gå rundt å være "ormejenta" i huset i fremtiden, kanskje tør hun ikke se meg i øynene lengre. Jeg går til legen hennes, så sier jeg at han skal sende brev til henne og invitere henne for en "sjekk" av noe annet enn ormer, men med på denne sjekken kan han "lure henne" til å også ta en ormesjekk eller noe tarmsjekk, og så late som han finner ormen. En slags multi-test for å sjekke mange forskjellige ting samtidig, for å ikke la henne vite at jeg har sagt noe til hennes lege. Anonymous poster hash: 18249...b01 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Lur i henne bendelorm kur? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Lur i henne bendelorm kur? Det kan jo være noe annet enn bendelorm, er ikke den eneste ormen som liker å bo i endetarmen. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Om du bør fortelle henne om ormen, vet du sikkert best selv. Men jeg ville i hvert fall avstått fra å ta henne bakfra inntil videre. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Ja jeg må få fortalt henne det, men det skal ikke bli min oppgave. Jeg tror det kan ødelegge litt av selvfølelsen hennes om hun skal gå rundt å være "ormejenta" i huset i fremtiden, kanskje tør hun ikke se meg i øynene lengre. Jeg går til legen hennes, så sier jeg at han skal sende brev til henne og invitere henne for en "sjekk" av noe annet enn ormer, men med på denne sjekken kan han "lure henne" til å også ta en ormesjekk eller noe tarmsjekk, og så late som han finner ormen. En slags multi-test for å sjekke mange forskjellige ting samtidig, for å ikke la henne vite at jeg har sagt noe til hennes lege. Anonymous poster hash: 18249...b01 Synes dette virket som en god idé. Litt tungvindt så klart, men om du mener det er bedre for henne så er det jo bryet verdt. Veldig omtenksomt av deg ^^, Lenke til kommentar
lisa2014 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 ja synes du skal ringe legen hennes ! Skulle gjerne vært flue på veggen under den" samtalen" Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Det tror jeg ikke legen går med på. Å be om å få sjekke stumpen uten at pasienten har nevnt noen problemer der nede, faller sjelden i god jord. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 "har du spist snø?" Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) "Jeg tror det kan ødelegge litt av selvfølelsen hennes om hun skal gå rundt å være "ormejenta" i huset i fremtiden, kanskje tør hun ikke se meg i øynene lengre."Er bare å bruke hodet, man trenger ikke være idiot når man forteller det. Kallenavnet er jo også du som har gitt henne. Endret 21. oktober 2014 av Extraterrestrial 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Poster i tråden er er flyttet i det sorte hullet til forumet. Det er ikke ønskelig at man diskuterer om noen er et troll i tråden da dette fører til unødvendig persondiskusjon. Vennligst unngå dette videre. Det er derfor bedre å bruke "Rapporter"-knappen slikt at slikt blir luket ut fra tråden. Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Jeg tror det kan være barnemark, ettersom TS skriver "hvite tråder". Voksne kan også ha dette. Barnemark - Wikipedia Endret 21. oktober 2014 av hermosa Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Herregud mann, latterlig av deg å ikkje fortelle det rett som det er. Voks opp! Edit: og nei, legen går selvfølgelig ikkje med på noe skuespill og om han på ett utrolig vis gjør det så hadde eg byttet tvert! Endret 21. oktober 2014 av Villfaren Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 TS kan lese linken til Hermosa. Les spesielt avsnittene om smitterisiko. Deretter forteller TS til damen at han har oppdaget at han har mark og at siden det er så smittsomt bør hun også sjekke seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå