Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan kan jeg si det til henne?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Da jeg tok dama bakfra her en dag så kom det en orm ut rompa på henne, men jeg turte ikke fortelle henne det, den spratt inn igjen like fort som den kom ut. Med det første trodde jeg bare det var noe hvite tråder av noe slag, kanskje noe rester fra trusa, men nei, det var faktisk en orm. Bør jeg fortelle henne det? :hmm:

Anonymous poster hash: 18249...b01
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja jeg må få fortalt henne det, men det skal ikke bli min oppgave. Jeg tror det kan ødelegge litt av selvfølelsen hennes om hun skal gå rundt å være "ormejenta" i huset i fremtiden, kanskje tør hun ikke se meg i øynene lengre.

Jeg går til legen hennes, så sier jeg at han skal sende brev til henne og invitere henne for en "sjekk" av noe annet enn ormer, men med på denne sjekken kan han "lure henne" til å også ta en ormesjekk eller noe tarmsjekk, og så late som han finner ormen.

En slags multi-test for å sjekke mange forskjellige ting samtidig, for å ikke la henne vite at jeg har sagt noe til hennes lege.

Lenke til kommentar

Ja jeg må få fortalt henne det, men det skal ikke bli min oppgave. Jeg tror det kan ødelegge litt av selvfølelsen hennes om hun skal gå rundt å være "ormejenta" i huset i fremtiden, kanskje tør hun ikke se meg i øynene lengre.

Jeg går til legen hennes, så sier jeg at han skal sende brev til henne og invitere henne for en "sjekk" av noe annet enn ormer, men med på denne sjekken kan han "lure henne" til å også ta en ormesjekk eller noe tarmsjekk, og så late som han finner ormen.

En slags multi-test for å sjekke mange forskjellige ting samtidig, for å ikke la henne vite at jeg har sagt noe til hennes lege.

Synes dette virket som en god idé. Litt tungvindt så klart, men om du mener det er bedre for henne så er det jo bryet verdt. Veldig omtenksomt av deg ^^,

Lenke til kommentar

"Jeg tror det kan ødelegge litt av selvfølelsen hennes om hun skal gå rundt å være "ormejenta" i huset i fremtiden, kanskje tør hun ikke se meg i øynene lengre."

Er bare å bruke hodet, man trenger ikke være idiot når man forteller det. Kallenavnet er jo også du som har gitt henne.

Endret av Extraterrestrial
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poster i tråden er er flyttet i det sorte hullet til forumet. Det er ikke ønskelig at man diskuterer om noen er et troll i tråden da dette fører til unødvendig persondiskusjon. Vennligst unngå dette videre. Det er derfor bedre å bruke "Rapporter"-knappen slikt at slikt blir luket ut fra tråden.

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...