Fenalår Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg skjønner ikke noe, nå har jeg kjøpt meg et G4 FX 5200 128 MB. Og når jeg spiller VC ser det ut som det henger noe aluminiumsfolie ned fra tryne på folka og bilene går jo totalt av skaftet, fordi er bygget opp av noen finneplater ser det ut som da. Har jeg driti på meg når jeg kjøpte skjermkort mitt, dette gjelder også Mafia og med det er ikke like ille som VC, VC er det ikke ord på! Hva kan det være? :grine: Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Du trenger 1.1 patchen til VC. Prøv også å patche Mafia, samt last ned de nyeste driverene fra Nvidia. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Uansett er vel dette skjermkortet dårlig egnet til de nyeste spillene. Så ja du skulle nok ha kjøpt et annet skjermkort. F.eks Ati 9600pro. Lenke til kommentar
pimaloG Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 :!: Enig med antiloop :!: Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har du sjekket Video Options på spillene? Prøv å sette opp grafikken litt. Eller last ned de nyeste driverne til kortet. Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 hvor laster jeg ned de nyeste oppdateringene : Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hvilke kort merke har du da? Eks MSI,Nvidia osv? :-) For patcher til spill og div,dette finner du her Link til VC 1.1 patch.her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå