GIGI11 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Ja som tittelen sier... Jeg er forelsket i en jente som gikk i samme klasse som meg på ungdomsskolen og nå går vi på VG1 på forskjellige skoler. Så hvordan kan jeg "komme nærmere" henne for å vise følelsene mine etterhvert? Det blir liksom rart å begynne å skrive til henne på face\kik og spørre henne ut .. så har dere noen tips Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hadde det likt jeg og, tror faktisk hun likte meg og. Vi var ofte sammen på tia vi gikk på ungdommskolen både til henne og meg. Da vi begynte på forskjellige VGS ble kontakta desverre mindre, det var liksom ikke like lett å bli med hverandre hjem etter skolen. Vi snakka ofte om å møte hverandre og dra på kino, noe som ikke passet for en av oss flere ganger. Ble faktisk ikke før mot slutten av VG1 vi møttes igjen. Da hadde vi taco kveld hos meg og koste oss, vi holder kontakta fortsatt. Bare å finne på ting og snakke ofte sammen på Kik eller Snapchat, men ikke virk for masete. Anonymous poster hash: 1324e...7f8 Lenke til kommentar
GIGI11 Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Hadde det likt jeg og, tror faktisk hun likte meg og. Vi var ofte sammen på tia vi gikk på ungdommskolen både til henne og meg. Da vi begynte på forskjellige VGS ble kontakta desverre mindre, det var liksom ikke like lett å bli med hverandre hjem etter skolen. Vi snakka ofte om å møte hverandre og dra på kino, noe som ikke passet for en av oss flere ganger. Ble faktisk ikke før mot slutten av VG1 vi møttes igjen. Da hadde vi taco kveld hos meg og koste oss, vi holder kontakta fortsatt. Bare å finne på ting og snakke ofte sammen på Kik eller Snapchat, men ikke virk for masete. Anonymous poster hash: 1324e...7f8 ok Takk for svar...,men hvordan skal eg liksom begynne samtalen(vet det er et hinsides dumt spørsmål) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hadde det likt jeg og, tror faktisk hun likte meg og. Vi var ofte sammen på tia vi gikk på ungdommskolen både til henne og meg. Da vi begynte på forskjellige VGS ble kontakta desverre mindre, det var liksom ikke like lett å bli med hverandre hjem etter skolen. Vi snakka ofte om å møte hverandre og dra på kino, noe som ikke passet for en av oss flere ganger. Ble faktisk ikke før mot slutten av VG1 vi møttes igjen. Da hadde vi taco kveld hos meg og koste oss, vi holder kontakta fortsatt. Bare å finne på ting og snakke ofte sammen på Kik eller Snapchat, men ikke virk for masete. Anonymous poster hash: 1324e...7f8 ok Takk for svar...,men hvordan skal eg liksom begynne samtalen(vet det er et hinsides dumt spørsmål) Neida, skjønner jeg. Nå vet ikke jeg hvor mye kontakt dere hadde fra før, og om dere har funnet på ting på fritida selv? Jeg ville kanskje ha startet som en vanlig samtale, spurt hva hun gjør og ditt og datt. Virker hun interissert i deg, og holder samtalen i gang, så kan du jo evt spørre hva Snapchaten hennes er så blir dere mer kjent hvis dere ikke kjenner hverandre så godt fra før. Kjenner dere hverandre godt fra før kan dere jo snakke om interessene deres eller for eksempel gode minner fra ungdommskolen. Etterhvert kan du jo spørre om dere skal finne på noe, kanskje lurt å få med flere fra gjengen så det ikke evt blir kleint hvis dere ikke har sett hverandre på en stund. etterhvert kan dere finne på ting alene. Anonymous poster hash: 1324e...7f8 Lenke til kommentar
GIGI11 Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Neida, skjønner jeg. Nå vet ikke jeg hvor mye kontakt dere hadde fra før, og om dere har funnet på ting på fritida selv? Jeg ville kanskje ha startet som en vanlig samtale, spurt hva hun gjør og ditt og datt. Virker hun interissert i deg, og holder samtalen i gang, så kan du jo evt spørre hva Snapchaten hennes er så blir dere mer kjent hvis dere ikke kjenner hverandre så godt fra før. Kjenner dere hverandre godt fra før kan dere jo snakke om interessene deres eller for eksempel gode minner fra ungdommskolen. Etterhvert kan du jo spørre om dere skal finne på noe, kanskje lurt å få med flere fra gjengen så det ikke evt blir kleint hvis dere ikke har sett hverandre på en stund. etterhvert kan dere finne på ting alene. Anonymous poster hash: 1324e...7f8 Tusen takk for gode svar;) Endret 13. november 2014 av Tvillingsjel Quote-pyramide Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Bare hyggelig, lykke til! Anonymous poster hash: 1324e...7f8 Lenke til kommentar
Superby Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg husker jeg var forelska i en når jeg gikk på videregående, hadde veldig lyst til å komme i kontakt med henne. Jeg gjorde det om til et "prosjekt" for å komme i kontakt med henne. Jeg så henne ofte på storsenteret som ligger i området, og da starta det. Jeg starta alt ved å late som om jeg gikk på henne ved et uhell, jeg spurte om det gikk bra og etter det så satte jeg i gang en liten samtale på 3-4 min der jeg spurte om navnet hennes, hvor henne gikk, klassekamerater osv. deretter så sa jeg hei til henne hver gang jeg så hun. Endte med at hun la til meg på face og vi begynte å snakke. Vi snakket en stund før jeg inviterte henne med ut på middag før vi dro hjem til meg å så film, fikk et kyss <3 etter det gikk det automatisk til et forhold Mitt tips til deg er at du må være litt kreativ, ingen ideer er dumme. Men hvis du ikke tørr å prøve dem ut så har du ingen sjangs. Ikke vær redd, go for it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå