Gå til innhold

Hvilken sang er dette?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, jeg har en idé :ide: :p

 

Hvorfor ikke besøke hjemmesiden som står på slutten av videosnutten, finne en mailadresse, kontakte de, for så å spørre hva den heter ?

Hadde det vært meg som skulle vite hva sangen het, så hadde det vært det første jeg hadde gjort :roll: (tenkt eksempel, liker i trance...)

Lenke til kommentar

Det stussa jeg også litt på..hele 3 stykker på dansegulvet gitt..ikke særlig bra reklame for det rullende diskoteket dems akkurat :)

Men det kan jo være at de bare vil vise frem lysanlegget i denne demoen, og at de som står og prater er eierne.

Hvorfor de isåfall er med i bildet er ganske uforståelig.

Lenke til kommentar
Too bad the song SUCKED ASS! :)

Ja.. tviler på at du svarer på denne også, men jeg har tatt opp en lignende post av deg før. Du har en tendens til å pisse andres musikksmak i øret, og jeg synes det er teit av deg.

Forrige tråd jeg så dette i:

 

Diskusjon om norsk hip-hop

 

Svar i den tråden om du har kapasitet. post nr. 2 av meg der er lur å lese først. Den fikk alt for liten oppmerksomhet..

 

(Til dere andre: Jeg vet at dette er PM-materiale, men mener allikevel at dette sidesporet kan forsvares. Dette innlegget skrives jo i kampen mot lavpannede, ubrukelige forumtrollere, må vite.)

Lenke til kommentar
Vel, jeg har en idé :ide: :p

 

Hvorfor ikke besøke hjemmesiden som står på slutten av videosnutten, finne en mailadresse, kontakte de, for så å spørre hva den heter ?

ehy.. er jo ikke helt lobotomert heller da! :grumpy:

 

MEN mail-adressen deres er død... DERFOR jeg spør her

Lenke til kommentar
Ikke rart mailadressa deres er død, det firmaet gikk vel konk når alle så den filmen, og så at det bare var 3 stk på dansegulvet. "bah drittdiskotek, dit skal HVERTFALL ikke jeg"

hehe... fatt det! det er jo en promo vid. for lysutstyret, ikke for et party. :lol:

 

men... fortsatt ingen som har peiling på tittel ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...