Gå til innhold

Hvilken sang er dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, jeg har en idé :ide: :p

Hvorfor ikke besøke hjemmesiden som står på slutten av videosnutten, finne en mailadresse, kontakte de, for så å spørre hva den heter ?

Hadde det vært meg som skulle vite hva sangen het, så hadde det vært det første jeg hadde gjort :roll: (tenkt eksempel, liker i trance...)

Lenke til kommentar

Det stussa jeg også litt på..hele 3 stykker på dansegulvet gitt..ikke særlig bra reklame for det rullende diskoteket dems akkurat :)

Men det kan jo være at de bare vil vise frem lysanlegget i denne demoen, og at de som står og prater er eierne.

Hvorfor de isåfall er med i bildet er ganske uforståelig.

Lenke til kommentar
Too bad the song SUCKED ASS! :)

Ja.. tviler på at du svarer på denne også, men jeg har tatt opp en lignende post av deg før. Du har en tendens til å pisse andres musikksmak i øret, og jeg synes det er teit av deg.

Forrige tråd jeg så dette i:

Diskusjon om norsk hip-hop

Svar i den tråden om du har kapasitet. post nr. 2 av meg der er lur å lese først. Den fikk alt for liten oppmerksomhet..

(Til dere andre: Jeg vet at dette er PM-materiale, men mener allikevel at dette sidesporet kan forsvares. Dette innlegget skrives jo i kampen mot lavpannede, ubrukelige forumtrollere, må vite.)

Lenke til kommentar
Vel, jeg har en idé :ide: :p

Hvorfor ikke besøke hjemmesiden som står på slutten av videosnutten, finne en mailadresse, kontakte de, for så å spørre hva den heter ?

ehy.. er jo ikke helt lobotomert heller da! :grumpy:

MEN mail-adressen deres er død... DERFOR jeg spør her

Lenke til kommentar
Vel, jeg har en idé  :ide: :p

ehy.. er jo ikke helt lobotomert heller da! :grumpy:

MEN mail-adressen deres er død... DERFOR jeg spør her

Vel, en vet jo aldri? :roll:

hihi ;)

Lenke til kommentar
Ikke rart mailadressa deres er død, det firmaet gikk vel konk når alle så den filmen, og så at det bare var 3 stk på dansegulvet. "bah drittdiskotek, dit skal HVERTFALL ikke jeg"

hehe... fatt det! det er jo en promo vid. for lysutstyret, ikke for et party. :lol:

men... fortsatt ingen som har peiling på tittel ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...