Anette_90 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hei! Jeg prøver å hjelpe en å finne forede (arbeids)hansker. Problemet er at han trenger veldig store hansker, og han kunne ikke finne noen passelige i butikker i nærheten. Jeg har selv søkt litt rundt på nett, men finner heller ingenting. Noen som har noen gode tips til hvor man kan finne hansker i stor størrelse? Han har tidligere hatt et par i str 12, men om det finnes noe enda større ville det vært det beste... Håper på at noen har noen gode tips, slik at han slipper å gå med blåfrosne fingre i vinter Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Borte på Mekk-en her mener jeg de har langt større enn 12. Rene arbeidstøybutikker burde i hvert fall kunne være til hjelp. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Størrelse 12 er vel XXL? Hvis du kikker på side 19 og 20 i denne katalogen finner du noen helforede hansker i størrelse 12, men ingen større: http://www.batex.no/uploads/kundefiler/Web_katalog.pdf Lenke til kommentar
Anette_90 Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 Takk for svar begge to! :-) Han har selv vært på nærmeste mekk, og fikk der beskjed om at de ikke tar inn større enn str 11 Frobe, du er en reddende engel! Disse kan brukes :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå