jokki Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Nå drive hw.no med mange poll's og programmer.no kan ikke bare stå og se på. Kan ikke en av dere moderatorer lage en P2P poll om hvilke P2P programmer/nettverk brukerene her bruker? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg har ikke det avgjørende ordet i den saken, men jeg har en sterk følelse av at det ikke kommer til å skje. Dette er i beste fall et gråsonespørsmål Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Det er jo forsåvidt ikke det, P2P er i seg selv ikke ulovlig, og det er jo kun dette pollen ville ha dreid seg om. Men en advarsel om stenging hvis det sklir ut vil være på sin plass. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Nja, P2P har mange lovlige bruksområder, uten tvil. Tror Mr.Uelans skal få ta den avgjørelsen. Et alternativ er selvsagt å stenge tråden for innlegg, men bare åpne for å stemme. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=163811 Lenke til kommentar
jokki Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 tusen takk Mr. Ueland en del småfeil i den! Sjekk min siste post for en oversikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå