Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det vanlig å se på ræva/kløfta til jenter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forholdsvis normalt. Så lenge du behersker deg og oppfører deg normalt vil jeg ikke påstå det er noe problem heller.

Med mindre du blir helt..

Normalt, hva legger du i det? Man må selvsagt ikke sikle etter kvinnene. Men kvinner som kler seg utfordrerne, de vil bli sett på. Ellers hadde de ikke kledd seg slik. Kvinner vet hva menn liker, de vet de sitter på ei gullgruve. Om ikke er det ikke rare aktiviteten mellom ørene.

Lenke til kommentar

Goth: det er feil. Jenter kler seg ofte for å ikke virke teite og føle seg dårligere enn andre jenter, mer enn for å få oppmerksomhet. Selv om det såklart ofte er greit det og, og en god del gjør det jo fordi det er godt med bekreftelse.

Lenke til kommentar

Goth: det er feil. Jenter kler seg ofte for å ikke virke teite og føle seg dårligere enn andre jenter, mer enn for å få oppmerksomhet. Selv om det såklart ofte er greit det og, og en god del gjør det jo fordi det er godt med bekreftelse.

Tja. Jenter er forskjellige. Mange kler seg for hverandre. Men gjennom et langt liv, så har jeg møtt mange kvinner som elsker å vise frem mer en de muligens burde.

Lenke til kommentar

Les tittelemne på tråden et par ganger og se hvordan vedkommede spør om noe.

Saken til side, dette er et helt perfept eksempel på at mennesker gjør det andre gjør, sier det andre sier. Det er årsaker som dette som gjør at farlige tyranniske samfunn dukker opp.

Altså, trådstarter spør om det er normalt å se på kvinner (hvilket det er) men poenget er at han spør om det er vanlig/normalt?

Så han gjør ikke noe som andre ikke gjør, det er jo derfor han spør om nettopp dette.

Det er som nevnt et perfekt eksempel på at mennesker gjør som andre mennesker gjør og sier som andre sier. Det fins ikke moral eller etikk, det fins bare "Gjør den andre personen det, er det normalt".

Jeg får ikke sagt det nok ganger, dette er et perfekt eksempel på at mennesker bare gjør som andre gjør, sier som andre sier.

Anonymous poster hash: a731a...1ac
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...