Slai Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Terper du på apostrofenmangelen min? Uhørt! Jeg har blandede følelser der. På den ene siden liker jeg at folk skriver korrekt bokmål. Jeg irriterer meg grønn over orddelingsfeil og slikt. På den andre siden er språk noe som konstant er under utvikling, og det er jo positivt på sin måte... Men dette går way off topic. 1 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Haha takk for svar dere! Er ikke den creepy typen som sitter der med avis med kikkehull i. Anonymous poster hash: 34389...f10 Eller blant dem som graver seg ned i et utedo for å nyte utsikten. Da begynner du å bli seriøs! Det har vært noen slike saker opp gjennom årene.... 2 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Terper du på apostrofenmangelen min? Uhørt! Jeg har blandede følelser der. På den ene siden liker jeg at folk skriver korrekt bokmål. Jeg irriterer meg grønn over orddelingsfeil og slikt. På den andre siden er språk noe som konstant er under utvikling, og det er jo positivt på sin måte... Men dette går way off topic. Det har du rett i. Jeg finner ingen klemmesmiley, skulle gitt deg en forsoningsklem . Venner? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Er du egentlig engelsktalende og har mangelfulle kunnskaper i norsk?Det er uttrykk. Helt normalt, nesten helt greit (siden dette er et norskspråklig forum). Er det merkelig at jeg og andre foretrekker å trene i rene damegrupper, selv om det er sveisne jenter blant oss også? Når man på et vanlig treningssenter risikerer å bli beglodd og siklet etter, eller mye verre for noen, takle det nederlaget å ikke bli lagt merke til, er det duket for tap av selvtillit.Såklart skal man kunne gå i gymmen uten å bli beglodd. Men folk ser, uansett kjønn og alder. Noen blikk må man alltid regne med enten man er gutt eller jente. Kan det være litt det at du ikke liker å trene foran folk? Ingenting er perfekt, verken for gutter eller jenter. Og man vil alltid ha noen som glor eller slenger ut noe, det er umulig å unngå. Det er forskjell på folk. Jeg kan ikke se for meg at det er så mange som sitter å glor på jenter som trener i gymmen. Angående trådens tema: Helt ærlig synes jeg det har gått litt langt hvis det ikke er lov til å ta en titt på rumpa eller brystene til jentene. Det er stor forskjell å ta en titt og å glo/sikle. Det er heller ikke noe vondt i det, og jeg kan ikke se hvordan det kan skade jenta. Ta det heller som et komplement. Det blir hysteri når man visker vekk streken mellom titte/glo. Det er en 100 % naturlig følge av tiltrekkelse til det attraktive. Man kan heller ikke gå med lapper foran øynene. Endret 20. oktober 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Jeg vil nok påstå at 99% av guttene gjør det. Selv gjør jeg og vennegjengen min det selvfølgelig... Smiler gjerne til hverandre etter vi alle har stirret eller kommentert noe. Setter oss også gjerne slik at vi får fin oversikt. Selv når jeg går med kjæresten ser jeg på andre sine romper, og i noen tilfeller påpeker jeg det til kjæresten med "den der var svær" eller "den der var spretten" osvosv. Stirrer ikke i like stor grad med frøken i nærheten, da. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Herm: så lenge du lar apostrofobien min være, er vi cool =) Endret 20. oktober 2014 av Slai Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Haha takk for svar dere! Er ikke den creepy typen som sitter der med avis med kikkehull i. Anonymous poster hash: 34389...f10 Eller blant dem som graver seg ned i et utedo for å nyte utsikten. Da begynner du å bli seriøs! Det har vært noen slike saker opp gjennom årene.... Hahaha, takk til deg så spytta jeg brus over hele tastaturet. Anonymous poster hash: 34389...f10 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Det her må du slutte med. Det er ekstremt unormalt! Det er ekstremt normalt skal jeg si deg! Men det å stirre/sikle er noe annet. Tror også at mange liker det. Og de prøver å se best mulig ut, hvorfor ellers bruker de så mye tid på foran speilet? Gjør de det fordi de vil se dårlig ut og ikke trekke til seg oppmerksomhet?! Og hvorfor viser de fram kløfta om de ikke vil at noen skal legge merke til det? Men greit. Da forventer jeg at du ikke ser på gutters utstur, bakende og brystkasse. Dette gjelder selvsagt på gutter du finner attraktive, er ikke så nøye med de andre. Men fy faen for en creepy pervo du er hvis du ser på noen du synes er fine! Fyi, nei, jeg ser ikke på gutters utstyr, bakende og brystkasse. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Du her helt normal. Innerst inne vil de aller fleste jenter som kler seg slik ha oppmerksomheten du gir dem. Er ikke sikkert du plukker opp på det, men de vet som regel godt at du kiker, med mindre du er en ekspert av noe slag.Inb4 feministene tar over tråden og kaller TS gris/sjåvinist etc etc. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Fyi, nei, jeg ser ikke på gutters utstyr, bakende og brystkasse.Du er gutt du ja. Har ikke Pessimistisk (jente) samme avatar? Hadde jeg fått med meg det hadde jeg sikkert tolket det første innlegget ditt som spøk. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Jeg arvet avataren Ååh, gjenbruk liker vi! Altfor mange som kaster når de vokser i fra noe! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Den passet tilsynelatende greit, selv om jeg både er større og eldre en Pessi Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Kanskje jeg burde besøke skolen.. Endret 20. oktober 2014 av AllFather 5 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) hva er det du snakker om kis! du skal selvfølgelig se, du skal vise at du ser, du skal smile, du skal ta kontakt, du skal få dem på gli, du skal tafse på puppene og rumpa dems og rive av dem klærne og knulle til dere begge er helt dynket i svette! la det bli med fantasien?!?!? er du SPRØØØØØØ?!?!?!? Evelen!: "Pessi" Endret 21. oktober 2014 av Henrik2k Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Kanskje jeg burde besøke skolen.. Haha fy faen for ett bilde! Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg ser som regel bare på det de viser fram. Regner med at det ikke er noe galt med det. Jenter kan synes du er creepy om du stirrer, men det er bare stygge menn som stirrer. Er du pen så ser du, og det er ikke noe galt med det. Da kan det også hende at hun blir sjarmert Lenke til kommentar
War Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Du kan se men ikke røre, xD Det kan hende de går med på bare røre , ikke se også Bare til å lukke øya og prøve i pausa Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Husker når jeg gikk på vgs, da gikk jentene i sykt stramme tights og commando i gymmen, var mer en stramme romper vi så da for å si det slik. Kan ikke fatte hvordan de turte det da dette var en vidergående med 80% gutter. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Er det merkelig at jeg og andre foretrekker å trene i rene damegrupper, selv om det er sveisne jenter blant oss også? Når man på et vanlig treningssenter risikerer å bli beglodd og siklet etter, eller mye verre for noen, takle det nederlaget å ikke bli lagt merke til, er det duket for tap av selvtillit. Men hvorfor kle seg utfordrende da? Tights og små overdeler når man trener er for å trekke oppmerksomhet, ikke annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg