AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hei Jeg går på en VGS skole med mange idrettsjenter, mange av de går i sykt stramme tights og klær som viser sykt mye kløft. Noen ganger er det nesten umulig å ikke ta en kjapp titt. Jeg lar jo selvfølgelig dette kun være fantasier, og er ikke noen rar person som sitter å stirrer eller noe verre. Er det creepy av meg å ta en kjapp titt? Hva synes dere jenter om dette? Hva hadde skjedd hvis noen så jeg så på ræva deres eller noe sånnt? Er ikke noen gal person eller noe sånnt bare lurer litt. Anonymous poster hash: 34389...f10 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Det her må du slutte med. Det er ekstremt unormalt! 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Toppris Skrevet 20. oktober 2014 Populært innlegg Del Skrevet 20. oktober 2014 Svaret er enkelt. Mennesker har syn. Vi liker å se på det som skiller seg ut. Hva ser vi ikke så altfor ofte? Fine rumper og pupper. Ser vi på ting som er fint? Ja. Er pene jenter fine? Ja. Da ser vi. Er ikke-attraktive jenter pene? Niks. Ser vi på dem? Niks, det liker de i hvert fall ikke. Vil jenter at vi skal se på dem? Måten de kler seg på, valget de tar når de om morgenen tenker "Ååh denne toppen viser mye kløft, og denne BH-en pusher puppene mine opp. Den vil jeg bruke!", tilsier at de ønsker oppmerksomhet. Stirre? Nei. Se? Ja. 17 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Jeg tenker på de jentene som aldri blir stirret på. De har det tøft. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Før jeg kan gi deg fasitsvaret må jeg stille deg ett enkelt spørsmål: Er du homofil eller heterofil? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Er en hetrofil gutt på 17. Anonymous poster hash: 34389...f10 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Bare å fortsette tittingen. Godt for kropp og sjel 3 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Er det creepy av meg å ta en kjapp titt? Hva synes dere jenter om dette? Hva hadde skjedd hvis noen så jeg så på ræva deres eller noe sånnt? Er ikke noen gal person eller noe sånnt bare lurer litt. Anonymous poster hash: 34389...f10 Det er ikke creepy, men høyst normalt. De som synes dette er creepy må ta en titt på virkeligheten, og det finnes haugevis med verre ting. Ville heller sagt det var et tegn på at du fungerer normalt. Litt interessant er det også at jenter kan stirre gutter til døde og se hvor de vil uten at folk reagerer. Det her må du slutte med. Det er ekstremt unormalt! Det er ekstremt normalt skal jeg si deg! Men det å stirre/sikle er noe annet. Tror også at mange liker det. Og de prøver å se best mulig ut, hvorfor ellers bruker de så mye tid på foran speilet? Gjør de det fordi de vil se dårlig ut og ikke trekke til seg oppmerksomhet?! Og hvorfor viser de fram kløfta om de ikke vil at noen skal legge merke til det? Men greit. Da forventer jeg at du ikke ser på gutters utstur, bakende og brystkasse. Dette gjelder selvsagt på gutter du finner attraktive, er ikke så nøye med de andre. Men fy faen for en creepy pervo du er hvis du ser på noen du synes er fine! Før jeg kan gi deg fasitsvaret må jeg stille deg ett enkelt spørsmål: Er du homofil eller heterofil? Skal ikke samme reglene gjelde for alle? Er det ikke likestillingslandet Norge vi snakker om? Er du HOMOFOB eller?! ( ) Endret 20. oktober 2014 av AdNauseam 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Bra jeg ikke er helt unormal da. Er så jævlig distraherende å gå opp trappa med ei jente foran seg, prøver å ikke se, men det blir som regel en titt hvertfall hvis det er en tights. Samma som når jeg går mot de så blir det på en måte umulig å ikke ta en kjapp titt på hylla. Var det jeg og tenkte med at de velger selv hvordan de kler seg, og at de bør regne med å få et par blikk når de går med ganske stramme tights eller fin kløft. Anonymous poster hash: 34389...f10 Lenke til kommentar
Populært innlegg Civilix Skrevet 20. oktober 2014 Populært innlegg Del Skrevet 20. oktober 2014 Skummelt hva det sier om samfunnet vårt når en 17 år gammel gutt føler han må stille dette spørsmålet... 13 Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Du kan se men ikke røre, xD Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Skummelt hva det sier om samfunnet vårt når en 17 år gammel gutt føler han må stille dette spørsmålet... Ja, hadde han ikke vært så høflig og virket så oppriktig, så hadde jeg vært sikker på at dette var en spøk. Dersom gutter hadde rottet seg sammen og streiket på den måten at de aldri så på jentene, så hadde depresjon og selvmordsrate skutt i været, tror jeg. Da hadde gutta fått kritikk for å være ufølsomme og ikke ta hensyn til at jenter har behov for bekreftelse på utseendet sitt. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Haha, beklager for at jeg spør rart, tenkte meg at flere kom til å synes at det var et rart spørsmål. Anonymous poster hash: 34389...f10 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Jeg ville bare sett og make no excuses for it. Hvis de "tar" deg i å se smiler du bare og holder deg rolig. Its just a tit. Så lenge du ikke virker creepy og vender bort blikket instantly og blir helt flustered er det normalt sett helt greit. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Er en hetrofil gutt på 17. Anonymous poster hash: 34389...f10 Da har du ingenting å frykte Titt i vei og nyt livet. Bare ikke få bender'n for da kan det fort bli kleint hehe Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Er det merkelig at jeg og andre foretrekker å trene i rene damegrupper, selv om det er sveisne jenter blant oss også? Når man på et vanlig treningssenter risikerer å bli beglodd og siklet etter, eller mye verre for noen, takle det nederlaget å ikke bli lagt merke til, er det duket for tap av selvtillit. 1 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Jeg ville bare sett og make no excuses for it. Hvis de "tar" deg i å se smiler du bare og holder deg rolig. Its just a tit. Så lenge du ikke virker creepy og vender bort blikket instantly og blir helt flustered er det normalt sett helt greit. Er du egentlig engelsktalende og har mangelfulle kunnskaper i norsk? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Egentlig, ja. Ikke mangelfulle, men jeg bruker mye av engelsken når jeg snakker. Det glir ofte over i det jeg skriver. Hvorfor spør du? Ellers er det enorm forskjell på på å glo og å legge merke til. For ikke snakke om sikling. Endret 20. oktober 2014 av Slai 2 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Egentlig, ja. Ikke mangelfulle, men jeg bruker mye av engelsken når jeg snakker. Det glir ofte over i det jeg skriver. Hvorfor spør du? Ellers er det enorm forskjell på på å glo og å legge merke til. For ikke snakke om sikling. Jeg spør fordi jeg synes det er en uting å blande engelsk og norsk i samme setning. Vi har adekvate ord på norsk for det meste. Men du skal ha ros for at du i det minste skriver korrekt engelsk, bortsett fra ett ord . Dette er ikke et språkforum, så jeg skriver ikke mer om dette. Endret 20. oktober 2014 av hermosa 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Haha takk for svar dere! Er ikke den creepy typen som sitter der med avis med kikkehull i. Anonymous poster hash: 34389...f10 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg