AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Jupp. Jeg regner med dette har skjedd før her på forumet. Men som veldig mange andre som ikke er flink med det motsatte kjønn (om de ikke viser frem store skilt med hva det vil du skal gjøre), håper jeg de som er tålmodig, har lyst til å hjelpe. Fikk god kontakt med en jente i løpet av helgen, når jeg besøkte noen venner. Hun er singel (heldigvis) og hun syntes vi skal holde kontakten. Så da har hun tatt første skritt. Det betyr altså at jeg tar skritt nummer to, som jeg ser for meg er å legge hun til på facebook og sende en melding. Men, hva fornuftig skal jeg skrive? Frykten for å feile er kvelende siden det er en jente jeg virkelig liker (mao, godt førsteintrykk). Jeg ønsker prøve på noe originalt, men kanskje noe "standard" er best? Jeg er oppriktig frustrert over dette, siden jeg har rotet det til for kort tid siden (med en jente jeg har mye til felles med og kom godt overens med), og gjøre det med andre jenta på rad er ikke et alternativ. Jeg prøvde holde det kort og håper noen har gode råd å komme med Anonymous poster hash: 22c40...e07 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Ha lukket profil på Facebook (vær mystisk) og send henne en melding uten å legge henne til. Der kan du si noe sånt som at du syntes det var kult å bli kjent med henne i helgen og du lurer på om hun har lyst å sees en dag. Jeg aner ikke hvem dere er som personer, så du må nesten finne ut på egenhånd hva dere skal gjøre på. Husk at no pain - no gain. Hvordan skal det bli noe hvis du ikke tør å sende en melding? 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Hehe. Sant det. Det enkle er ofte det beste. Er på tide jeg tør å feile med dette og lære av mine feil. Samt innse at enkelte ganger kan jeg ikke vinne. Takk for at du tok deg tid til å svare Anonymous poster hash: 22c40...e07 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Ha lukket profil på Facebook (vær mystisk) og send henne en melding uten å legge henne til. Der kan du si noe sånt som at du syntes det var kult å bli kjent med henne i helgen og du lurer på om hun har lyst å sees en dag. Jeg aner ikke hvem dere er som personer, så du må nesten finne ut på egenhånd hva dere skal gjøre på. Husk at no pain - no gain. Hvordan skal det bli noe hvis du ikke tør å sende en melding? ... eller send melding og aldri få svar. Meldinger som sendes før man er friendet havner i "other" innboksen. Hender titt og ofte jeg har meldinger der som er flere måneder gamle Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Jeg tror hvis ho liker deg allerede ( og det virker jo sånn ) så tror jeg hun setter pris på all slags prat fra deg, innenfor rimelighetens grenser såklart, men bare snakk i vei! Kommer ingen vei uten å ikke gjøre noe hvertfall. Du kan jo legge ho te å sende den mld du snakka om og bare skrive kort, Sjååå der jååå fant eeeg deeeg hehe neida men du tar poenget Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Legge hun til gjør jeg. HUn vet jo hvem jeg er og har jo lært hverandre litt å kjenne. Men som jeg forstår fra de siste svarene så er det hvertfall innafor å sende melding og spørre om vi skal møtes igjen? Hehe. Ja, James Bond skal man selvsagt høre på i denne type situasjoner Takker og bukker for svarene Anonymous poster hash: 22c40...e07 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Nei ikke legg henne til bare fordi du har møtt henne. Vær mystisk, FFS. Du må gi henne litt, men ikke alt med en gang. 1 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 ... eller send melding og aldri få svar. Meldinger som sendes før man er friendet havner i "other" innboksen. Hender titt og ofte jeg har meldinger der som er flere måneder gamle ...been there, done that. Endte med at jeg la henne til som venn, og bumpet meldingen litt, og da gikk det bra. Lenke til kommentar
mursteinen Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Ikke legge henne til?? Da virker du jo ikke mystisk, men litt creepy og gir feil signaler - du snakker med henne, men legger ikke henne til? Hva er det forno tull? Legg henne til som venn og vær koselig og si "hei takk for en fin kveld :)" eller noe tror hun vil sette stor pris på det! Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Greien med å ikke legge til er at du har så vidt blitt kjent med henne, og skal bli mer kjent før du legger henne til og begge bretter ut sitt digitale liv til hverandre. Det er ikke creepy å sende en melding uten å legge til når man har møttes. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Er ikke creepy det, nei. Bare jævlig merkelig oppførsel for folk flest....(Noe som jeg er enig i).... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå