Christine_Pang Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Hei! Håper noen her kan hjelpe! Jeg og samboer har funnet en kjempe feil på rørlegger jobben som ble gjort i leiligheten vår vi kjøpte for 4 år siden. Bygget er 7 år. Hvor kan jeg finne informasjon om de som bygget huset evt rørleggeren som gjorde jobben? ## emneitel endret av ilpostino ## Endret 21. oktober 2014 av ilpostino Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Hei! Håper noen her kan hjelpe! Jeg og samboer har funnet en kjempe feil på rørlegger jobben som ble gjort i leiligheten vår vi kjøpte for 4 år siden. Bygget er 7 år. Hvor kan jeg finne informasjon om de som bygget huset evt rørleggeren som gjorde jobben?Kontakt kommunen. De har alle papirene i saken, også hvem som hadde ansvar for hva. Hjelper trolig lite, da garantitiden er utgått. Men du kan jo appelere til firmaet og si det er dårlig reklame. Kanskje de er behjelpelig. Kan jo også sjekke om forsikringen dekker, men tvilsomt. Endret 20. oktober 2014 av Friluftskar Lenke til kommentar
Christine_Pang Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Hei! Håper noen her kan hjelpe! Jeg og samboer har funnet en kjempe feil på rørlegger jobben som ble gjort i leiligheten vår vi kjøpte for 4 år siden. Bygget er 7 år. Hvor kan jeg finne informasjon om de som bygget huset evt rørleggeren som gjorde jobben?Kontakt kommunen. De har alle papirene i saken, også hvem som hadde ansvar for hva. Hjelper trolig lite, da garantitiden er utgått. Men du kan jo appelere til firmaet og si det er dårlig reklame. Kanskje de er behjelpelig. Kan jo også sjekke om forsikringen dekker, men tvilsomt. Skal ta kontakt med de i morgen. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Ble det tegnet boligkjøperforsikring da dere kjøpte? Ser f.eks Help har 5 års juridisk bistand. Tilgang til juridisk bistand fra tegning av forsikringen til overtagelse av boligen, og i fem år etter overtagelsen. Lenke til kommentar
Christine_Pang Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2014 Er ikke helt sikker, skal få sjekket dette i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå