Heinseberg Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hei Har to problemer etter den siste oppdaterinegn for mac. Det ene: Hver gang jeg logger kommer det at jeg må oppdatere noe, jeg skriver inn passordet på macen, og den oppdaterer seg. Så kommer jeg inn på vanlig skrivebord. Samme greiene hver gang jeg skrur på macen, sånn skal det vel ikke være? Problem to: Når jeg går på Appstore får jeg muligheten til å trykke last ned på Yosemite. Det står Yosemite: LAST NED. Men, jeg har allerede lastet ned det, og kjørt det i et par dager nå. Er det sånn for dere og? Setter pris på svar. Mvh Heisenberg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Problem to er ikke et problem. Når du har innstallert Yosemite, så blir Yosemite-innstalleren slettet, så den ikke tar opp 5 gig på disken din. Ergo; Du vil ha mulighet til å laste den ned på nytt, om du har behov for det. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Problem to er ikke et problem. Når du har innstallert Yosemite, så blir Yosemite-innstalleren slettet, så den ikke tar opp 5 gig på disken din. Ergo; Du vil ha mulighet til å laste den ned på nytt, om du har behov for det. Ok takk Noen som har løsning på det andre da? Utrolig irriterende å få det hver gang ved oppstart.. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Sånn ser det ut hver gang jeg logger inn.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå