AfterGlow Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Norge ligger på topp i Norden når det gjelder å betale for musikkstrømming.Nordmenn elsker å strømme musikk Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Dette har jo vært gjentatt til det kjedsommelige. Gi folk fullverdige og bra alternativer så er betalingsviljen der. Wimp har jo kommet med lossless streaming også, men til en alt for høy pris (i mine øyne). 7 Lenke til kommentar
zCon Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Ja, nå kommer det vel snart en undersøkelse som konkluderer med at hvis man gir like gode tilbud for film og TV-strømming så finnes det betalingsvilje der også. Hvem skulle tro det? 1 Lenke til kommentar
3irik Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Betaler jeg for spotify om jeg har premium abonnement gjennom Netcom? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Betaler jeg for spotify om jeg har premium abonnement gjennom Netcom? Japp. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Betaler jeg for spotify om jeg har premium abonnement gjennom Netcom? Japp. Da kan det være en god forklaring da... Det er nok ganske mange som har fått "gratis" spotify som en del av et tilbud fra netcom de siste årene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 av de jeg kjenner har 60-70% spotify. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Flac & Winamp Endret 21. oktober 2014 av sevs Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Eg betaler berre 30 kr i månaden for MixRadio. Likar den type teneste betre enn Spotify fordi då slepp eg å organisere låtane sjølv. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 På grunn av Spotify sin manglende vilje til å støtte Chromecast forlot jeg de til fordel Google Play Music. Det fungerer ypperlig. Jeg savner noen småting fra Spotify, men generelt vel så fornøyd. En ting jeg ikke savner er Spotify sin måte å (ikke) håndtere spillekøen på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå