opticus Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Dette er kanskje en smule SYKT?! ja? Har sitti med admin rettigheter til noen tusen brukere, men tanken på at det kan være opphissende falt meg aldri inn. Hadde du hatt en slik jobb, hadde du da klart å oppholde deg i samme rom som medarbeiderne dine? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Barna mine skal få den gleden å starte med Linux, bli 1337 i linux og deretter bli 1337 på Windows. Lærer du deg Linux lærer du deg data, lærer du deg Windows lærer du deg Windows Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har kontroll over mellom 6 og 7 milliarder mennesker (brukere). Snart kommer det en flod. Må bare finne et grunnlag. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 what? Hele verden som brukere lissom? Thats a funny one... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har kontroll over mellom 6 og 7 milliarder mennesker (brukere). Snart kommer det en flod. Må bare finne et grunnlag. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har kontroll over mellom 6 og 7 milliarder mennesker (brukere). Snart kommer det en flod. Må bare finne et grunnlag. haha... Gullkorn Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Kåt av å installere server? Uff da Blir skikkelig tent når jeg får ny pc.. ikke seksuelt da men.. oje Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Når du sier det så merket jeg faktisk bevegelse i buksen da jeg installerte NT server i dag Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jau... Software er jeg ikke så keen på, men jeg kjente frysningene oppover ryggraden da jeg demonterte en DVD-rom i dag... hehe... (not) : Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Dette høres kanskje dumt ut ,men jeg pleier faktisk og bli tent av og legge inn server jeg. Kanskje pga at det somregel går en film på en av de andre datamaskinene da og dermed så er jo grunnlaget tilstede. Behøver ikke og være en erotisk film heller. Noen ganger så bra kommer det. (dere vet hva jeg mener.. Ikke si noe annet!) Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 FLEMMING DU ER SYYYYK I HODENE DINE !!!!!! Lenke til kommentar
LockMan^ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 er du ikke helt klok du eller.. det er vell ingen som blir kåte ved å se en installasjon av en server... jaja!!! noen liker det andre ikke Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Flemming vet du hva "damer" er ? hihi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå