CreatureCanis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 *lol* Ja i dag tok jeg intim behandning av dens edlere deler... Hehe... Det er jo bare så deilig og ta ut og beføle komponenter ass.. : Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 snu en cpu med bena opp og sitte naken på den... Mhm... er så godt... g.a.l. folkens... detta blir for dumt... Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Høres ut som om du vil ha sansen for The Bastard Operator From Hell. OMFG! "What can I do for you?" I ask pleasantly - (one of the key warning signs) "Um, I want to know if we have a particular software package.." "Which package is that?" "Uh, B-A-S-I-C it's called." >clickety clickety d-e-l b-a-s-i-c.e-x-e< "Um no, we don't have that. We used to though.." "oh. Oh well, the other thing I wanted to know was, could the contents of my account be copied to tape to I have a permanent copy of them to save at home in case the worst happens.." "The worst?" "Well, like they get deleted or something..." "DELETED! Oh, don't worry about that, we have backups!" (I'm such a *shit*) "What was your username?" He gives me his lusername. (What an idiot) >clickety click< "But you haven't got any files in your account!" I say, mock surprise leaping from my vocal chords. "Yes I have, you must be looking in the wrong place!" So first he spoils my x-tank game, and *now* he's calling me a liar... >clickety click< "Oh no, I made a mistake" I say Did he mutter "typical" under his breath??!? Oh dear, oh dear.. "I MEANT TO SAY: That USERNAME doesn't exist" "Huh? >wimper< It must do, I was only using it this morning!" "Ah well, that'll be the problem, there was a virus in our system this morning, the... uh... DE VINCI Virus, wipes out users who are logged in when it goes off." "That can't be right, my girlfriend was logged in, and I'm in her account now!" "Which one was that?" He tells me the username. Some people NEVER learn.. "Oh, yeah, her account was just after we discovered the virus."... >clickety click< "..she only lost all her files" "But..." "But don't worry, we've got them all on tape" "Oh, thank goodness!!!" "Paper tape. Have you got a magnifying glass and a pencil? SEE YOU IN THE MACHINE ROOM!!!! NYAHAHAHAHAHA!" I'm such a prick! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 *lol* Den var bra Wabby... den skal jeg prøve en gang ass. Nei i dag så ble det harddisk masassje her dah... hehe. (Hadde litt problemer med og få den ut) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 *lol* Den var bra Wabby... den skal jeg prøve en gang ass. Nei i dag så ble det harddisk masassje her dah... hehe. (Hadde litt problemer med og få den ut) Få den opp? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 CreatureCanis - Hva med en USB vibrator med flerbrukerstøtte ? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hehe... tolk det slik du vil... Men joda, opp, ut, inn og påplass... Den var "hard" var den... : Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hmmm... Vel, er glad i data, men så glad, vel det er vel å tøye sannheten en god del... Lenke til kommentar
cnil Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Var noe av det beste jeg hadde sett.. Drev og så den filmen Men det som var fasinerende var at den forble hard og alt sammen etter og ha gått som bare det i lange tider. Jeg To much information :-) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 There is no such thing as too much information. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 *enda mer lol* *fikk vist litt latterkick av dette* Lenke til kommentar
knutby Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Må skaffe meg 2003 server og det FORT! så at det var muligheter for å kontrollere cpu bruken på de forskjellige programmene... sette opp 2k3 på hoved pcen min... da kan man bare slette all porren, når OSet slår bade Jena Jameson & Co Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hva er mest sexy og bruke da? Windows eller Linux server? : Lenke til kommentar
knutby Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Har aldri forstått vitsen med noen andre os en windows... Windows starter alle med. og når man er 1337 på windows er man passe på server.. Derrimot når man er 1337 på windows er man über noob på linux... Linux, Novell suger like hardt begge 2 ****** ass.. hater dem FU, må gå ned på serverrommet å kåte meg litt etter denne posten Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Barna mine skal få den gleden å starte med Linux, bli 1337 i linux og deretter bli 1337 på Windows. Lærer du deg Linux lærer du deg data, lærer du deg Windows lærer du deg Windows Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hva er mest sexy og bruke da? Windows eller Linux server? : "Windows server" er en selvmotsigelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå