J.P.Morgan Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Heisann! Hadde satt utrolig stor pris på om noen kunne hjulpet meg med et lite problem jeg har fått med datamaskinen. Problemet er som følger: jeg har de siste ukene fått blåskjerm på helt tilfeldige tidspunkt når jeg har brukt datamaskinen. Det kan være en mulighet at de fleste blåskjermene har kommet når jeg har hatt video oppe på skjermen (netflix, tv2sport etc.). Det som kommer opp sammen med blåskjermen er "pfn_list_corrupt". Datamaskinen er fra 2011. Kjører Windows 7 (64 bit) og har Nvidia Geforce GTX 460 i skjermkort. Har selvfølgelig prøvd å formatere datamaskinen, uten hell. Etter at blåskjermen har inntruffet og jeg har startet datamaskinen på nytt, har det kunnet hende at en ny blåskjerm har dukket opp med en gang den starter igjen, men andre ganger klarer jeg fint å logge inn og bruke datamaskinen i alt fra 10 minutter til et par timer før ny blåskjerm inntreffer. Setter stor pris på hjelp. Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Se om du finner tak i dump fila, som regel under C:\Windows\Minidump\XXXXXX-XXXXX-XX.dmp og last den opp til dropbox e.l. og gi link her Lenke til kommentar
J.P.Morgan Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Takk for svar! Formaterte akkurat på nytt nå, men skal ikke være noe problem å få tak i filen da jeg mest sannsynlig vil få blåskjerm igjen innen kort tid. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Kan være relatert til RAM (kjør MemTest86) eller en driver (Minidump-filene kan gi spor). Mer her: http://lmgtfy.com/?q=BSOD+pfn_list_corrupt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå